marți, 30 noiembrie 2021

Lăsați totul la o parte

Dacă totuși vrei să scrii,
Îți spun ce încă nu știi.
Iată despre ce e vorba:
S-a încălcat toată dogma.
 
Acum când tu scrii, ei votează
Și cu grabă înaintează
Că timpul e întârziat
Pentru ce s-a amânat.
 
Mă uit la ei ca la tine,
Cum a fost azi nu va mai fi mâine.
S-au pus pe tot de schimbat,
La multe de renunțat.
 
Tu ce ești copilul Meu,
Îți vorbește Dumnezeu.
Spune și asta la lume,
Că mai sunt puține zile,
 
Vin cu voi să stau de vorbă
Numai un sfert dintr-o oră.
-Ce este, ce s-a întâmplat?
-Au spart casa, rupt și gard.
 
-Nu înțeleg, nu îmi dau seama
Ce mai înseamnă și asta.
-Îți spun că a venit timpul
Ca să vedeți Anticristul.
 
El este, umblă prin lume,
Însă nu cu acest nume.
A schimbat legi și decrete,
A distrus din documente,
 
Este foarte agitat
De timpul întârziat.
Veți vedea când o să apară
Că multe or să dispară
 
Din casa lui Dumnezeu
Ce v-am dăruit-o Eu;
Tabernacol sau altar,
Vor fi fără ritual
 
Căci se va schimba totul
Și altfel va arăta locul.
Copii, nădejdea e la Mine
Că iubesc această lume.
 
V-am dat liberul arbitru,
Ce faceți acum cu timpul
Atât cât a mai rămas:
Pentru Mine sau vrăjmaș?
 
V-am mai dat și un răgaz,
Dar totul s-a terminat,
M-ați lăsat ca pe un străin
Abandonat între spini.
 
Veniți de Mă căutați,
Mai puteți să Mă aflați.
Eu văd, știu și totul pot,
Fapte, păcate vă iert.
 
De vă întoarceți vă aștept,
Dar liber arbitru aveți,
Pe nimeni Eu nu oblig,
Dacă-l vreți pe Anticrist.
 
Doar acum și atât vă spun,
Strig la voi să vă adun
De prin lume, de oriunde,
Să vă întoarceți la Mine.
 
Lăsați totul la o parte,
Iahturi, limuzine, palate...
Chiar și conturile voastre,
Ca de cer să aveți parte.
 
Hotărâți-vă acum
Pentru timp și pentru drum,
Se aleg oile de capre,
De acum pe mai departe.
 
 
 Marți, 30.11.2021, ora 16:28, Anton Ciobanu

Un comentariu: