luni, 1 noiembrie 2021

ACESTEA SUNT ORE DECISIVE PENTRU ACEASTĂ UMANITATE - Carbonia, 22.10.2021, ora 11:52 a.m.

Eu sunt Cel ce sunt!

Îngenuncheați în fața Crucifixului și cereți cu umilință iertare pentru păcatele voastre, o, oamenilor.

Aștept convertirea voastră, nu mai este timp de pierdut. În curând luna se va stinge și vulcanul groazei va erupe focul său. ESTE PANDEMIA OMULUI ÎN SATANA!

Șarpele blestemat este cel care încearcă din toate puterile sale să pună capăt creaturii Mele.

ACESTEA SUNT ORE DECISIVE PENTRU ACEASTĂ UMANITATE. VÂNTUL ESTE PUTERNIC, URAGANUL VINE DINSPRE EST; GRĂBIȚI-VĂ CA SĂ NU VĂ TREZIȚI DISPERSAȚI, ASTFEL ÎNCÂT DUMNEZEU SĂ NU-ȘI POATĂ ÎNTINDE MÂINILE PENTRU A VĂ RIDICA DIN TRAGEDIA CARE VA URMA.

Iubitele Mele creaturi, ascultați Vocea Mea, ...cererea Mea de mântuire, nu fiți nesăbuiți, vă iubesc și vreau să vă salvez, permiteți-Mi să o fac.

Poporul Meu Mă așteaptă în hohote de plâns, durerea lui este mare, el așteaptă intervenția Mea divină pentru a potoli acest dezastru creat de Satana.

Bărbați din Galileea, Eu Sunt! ...Pocăiți-vă repede, tunetul este deja în acțiune, în curând îi voi lovi pe cei nedrepți, nu mai pot aștepta. Cerurile sunt în fierbere, așteptarea este puternică, Cavalerii lui Dumnezeu sunt aliniați cu armatele lor cerești pentru a interveni în această bătălie, ...pentru a pune capăt la ceea ce nu Îmi aparține.

ESTE ORA MARII REVELAȚII, DUMNEZEU SE VA MANIFESTA LUMII!

VOR CREDE ÎN MINE?

ÎȘI VOR ÎNTOARCE EI PRIVIREA SPRE CEL CARE I-A CREAT?

VOR CERE EI MILA LUI?

Plânsul și scrâșnirea dinților va veni pentru această umanitate perversă care nu vrea să se întoarcă la Dumnezeu-Iubire, la Creatorul ei.

VIN ZILE BLESTEMATE, ZILE DE TEROARE ȘI DURERE, NU VĂ LĂSAȚI GĂSIȚI NEPREGĂTIȚI PENTRU A NU FI COPLEȘIȚI DE RĂU.

Înainte! ...aștept cu drag adevărata voastră convertire.

Întoarceți-vă la Tatăl vostru, copiii Mei. Amin.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=6250265281682222&set=a.242597375782406

3 comentarii:

  1. Doamne Dumnezeule Atotputernic ai milă de noi, cei care Te iubesc , Te preamăresc Îți canta cântece de laudă și multumire, dar
    Indura-te și de cei care inca nu te cunosc din diverse motive și aici mă refer la oameni .
    Daca sunt entități care nu aparțin Pământului și ne vor Raul, și poate chiar oameni care nu vor să să creadă în Atotputernicia Ta și vor să distrugă omul( creația Ta),acolo Te rugam Doamne sa intervii cu toți Îngerii și Sfinții Tai și să-i nimicești.
    Amin������❤️

    RăspundețiȘtergere