luni, 15 noiembrie 2021

PĂMÂNTUL VA ARDE ÎN CURÂND, UN FOC DE SUS VA VENI! - Carbonia, 13.11.2021

Fiți caritate și iubire întotdeauna!

Eu sunt Dumnezeu Tatăl Atotputernic, Eu sunt Cel ce sunt! Eu sunt Creatorul vostru, o, oamenilor, și Îmi doresc cu ardoare fericirea voastră. Întoarceți-vă repede la Mine, copiii Mei, vremurile sunt acum întunecate, Satana conduce rândurile, acoliții săi îl ascultă și îl urmează ca pe un dumnezeu al lor.

Iubiți copii, nu vă lăsați distrași, fiți atenți la voi înșivă, priviți în jurul vostru, acesta este ceasul întunericului, nu-i permiteți lui Satana să vă facă pe toți ai lui, îndepărtați-vă de el înainte ca întunericul devastator să cadă asupra inimilor voastre.

Azi Îmi îndrept atenția către cei care încă mai gândesc cu propriul lor metru pământesc, ...CUVÂNTUL MEU ESTE UN CUVÂNT CARE NU DISPARE, când te aștepți mai puțin, totul se va împlini. Aveți credință, fiți credincioși, aveți încredere în Milostivirea Mea, nu vă distrugeți inima cu gânduri întunecate, în curând ochii voștri vor vedea ceea ce nu au vrut să vadă niciodată.

Timpul este scurt, Cerul se manifestă acestei umanități necredincioase și perverse, iar și iar, și iar cheamă la convertire acest popor nerecunoscător, pierdut în gloriile efemere ale diavolului.

ÎNȚELEPȚII PĂMÂNTULUI NU SUNT CONȘTIENȚI DE TOT CEEA CE VOI TRIMITE. Ei studiază în cărțile oamenilor și neglijează Sfintele Scripturi. "DUMNEZEU ESTE, O, OAMENILOR, voi cine sunteți?" Dacă Dumnezeu nu vă permite mai mult, nu puteți judeca nici timpul, nici viața. Puneți-vă întrebări, oamenilor, îmbrăcați-vă cu umilință, coborâți de pe piedestalul vostru, puneți picioarele pe pământ și arătați-Mi ascultare.   Dumnezeu ESTE! ...nici un alt Dumnezeu nu este!

Treziți în voi înșivă o inimă nouă, nu întârziați să vă întoarceți la Dumnezeu Creatorul pentru a nu rămâne goi.

PĂMÂNTUL VA ARDE ÎN CURÂND, VA VENI UN FOC DE SUS.

Pocăiți-vă, o, oameni, grăbiți-vă să vă convertiți!

DUMNEZEU A VORBIT POPORULUI SĂU, PREȚUIȚI CUVINTELE SALE.

Amin.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=6373331032708979&set=a.242597375782406

Un comentariu: