vineri, 26 noiembrie 2021

"DIAVOLUL VREA SĂ VĂ FACĂ SĂ ÎI IMPLANTAȚI SEMNUL, AVEȚI GRIJĂ!!!" - Trevignano Romano, 23 noiembrie 2021

Fiica mea, îți mulțumesc că ai ascultat chemarea mea în inima ta.

Strigă și spune cu hotărâre că marele potop este pe cale să se abată asupra acestei omeniri, în timpul căruia o mare Cruce va fi văzută de întreaga lume, convertiți-vă urgent.

Fiica mea, roagă-te să se deschidă inimile la chemarea mea și să simtă durerea puternică a Fiului meu Isus, în curând erezia Bisericii va fi mai puternică, toată lumea va înțelege, cel puțin cei care au avut o credință fermă, bazată pe cuvântul lui Dumnezeu.

DIAVOLUL VREA SĂ VĂ FACĂ SĂ ÎI IMPLANTAȚI SEMNUL, AVEȚI GRIJĂ!!! PROIECTELE SUNT RELE, LA FEL CA DICTATURA, COMUNISMUL, MINCIUNILE ȘI TOT CE VA SERVI PENTRU A VĂ CONTROLA, dar nu trebuie să vă temeți, Dumnezeu știe să distingă ce este spre binele vostru și ce nu este, amintiți-vă aceste cuvinte: cine vrea să-și salveze viața o va pierde, dar cine își pierde viața de dragul Meu o va salva.

Acum vă binecuvântez, împreună cu soțul și frații tăi, în numele Tatălui și al Fiului și al Sfântului Duh, amin.

*

EVANGHELIA Mc 8,34-9,1

ORICINE ÎȘI VA PIERDE VIAȚA PENTRU MINE ȘI PENTRU EVANGHELIE O VA SALVA.

Din Evanghelia după Marcu

În vremea aceea, după ce a chemat mulțimea împreună cu discipolii Săi, Isus le-a spus:

"Dacă vrea cineva să vină după Mine, să se lepede de sine, să-și ia crucea și să mă urmeze. Căci cine vrea să-și salveze viața o va pierde, dar cine își va pierde viața pentru Mine și pentru Evanghelie o va salva. Așadar, ce-i folosește omului să câștige lumea întreagă, dacă își pierde sufletul? Căci ce ar putea da omul în schimb pentru sufletul său?

Dacă cineva se va rușina de Mine și de cuvintele Mele în această generație adulteră și păcătoasă, și Fiul Omului se va rușina de el, când va veni în gloria Tatălui Său cu îngerii cei sfinți.

Și le zicea: "Adevăr vă spun că sunt unii dintre cei de față care nu vor muri până când nu vor vedea împărăția lui Dumnezeu venind cu putere”.

Cuvântul Domnului

https://www.facebook.com/photo/?fbid=6435360706506011&set=a.242597375782406

Un comentariu: