luni, 8 noiembrie 2021

"RUGAȚI-VĂ PENTRU CONDUCĂTORI CĂCI EI PUN LA CALE CEVA PERICULOS PENTRU VOI" - Trevignano Romano, 6 noiembrie 2021

Copiii mei, vă mulțumesc pentru că ați răspuns la chemarea mea în inimile voastre.

Copiii mei, vă cer să aveți o inimă curată, să îndepărtați ura, ranchiuna și să vă spovediți săptămânal, să fiți pregătiți pentru că avertismentul este pe cale să vină.

Voi face o punte între cer și pământ pentru toți copiii mei iubiți. Copiii mei, mergeți pe calea sfințeniei, suferințele voastre oferite vor servi la salvarea multor suflete, în special suferința iubitei mele.

Îmi adun copiii pentru ca împreună să evanghelizeze cât mai mult posibil; acum este urgent.

Fiica mea, vorbește despre Isus al meu în lume, eu voi fi alături de tine; iubirea și mângâierea mea atrag multe suflete care altfel s-ar pierde.

Copiii mei, rugați-vă pentru conducători, căci ei pun la cale ceva periculos pentru voi.

Rugați-vă pentru Biserică. Acum vă binecuvântez în numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Duh, Amin.

https://www.facebook.com/photo?fbid=6332460936795989&set=a.242597375782406

Un comentariu: