miercuri, 1 decembrie 2021

"CEI ALEȘI VOR FI LUAȚI ȘI ADUȘI ACOLO UNDE AM PREGĂTIT DEJA LUMEA LOR..." Trevignano Romano, 27 noiembrie 2021

MESAJUL LUI ISUS

Copiii Mei, ce frumos este să vă văd adunați aici ca o singură familie!

Fiica Mea, dezastrul acestei omeniri nu a fost atins în totalitate, nu vă lăsați prinși de rău, nu cădeți în această plasă malefică, Eu sunt cu voi, v-am promis și întotdeauna Îmi respect promisiunile.

Eu sunt cel ce sunt, Eu sunt. Fiica Mea, Eu știu, Eu știu câte dureri și câte dezamăgiri trăiți, câți oameni se îndepărtează de voi, dar lăsați-Mă pe Mine să fiu Judecător, fieți-vă milă de ei, atât de multe vor fi alegerile, mai ales din partea celor la care nu vă așteptați, îi voi lăsa în Marele Necaz până când se vor purifica complet și dacă Mă vor accepta, vor veni la Mine, dar nu vă îngrijorați, lăsați lucrurile să fie așa.

Copiii Mei, aceasta se va întâmpla, iar când v-am cerut să rămâneți uniți, nu ați înțeles. Eu vreau să văd poporul Meu aproape unul de celălalt, familii care se nasc, tineri care se iubesc.

O, copiii Mei, cine este mama Mea, cine sunt surorile Mele? Așa să fiți voi, tați, mame, fii și surori ale poporului Meu. Eu sunt Tată și Fiu, așa trebuie să fiți și voi, umblând în imitarea Mea.

Copiii Mei, cei puternici sunt uniți pentru a aduce războiul, nu pacea, țineți minte mereu aceste cuvinte, nu vă lăsați înșelați, rezistați și aveți grijă unii de alții, vă implor.

Vă iubesc cu toată dragostea pe care o am în Mine, dar vă cer: faceți penitență, faceți penitență pentru Biserica Mea, faceți penitență pentru cei care s-au îndepărtat și nu-L mai recunosc pe Dumnezeu, faceți o zi pe săptămână dacă vreți, dar faceți penitență.

Copiii Mei, nu mai este nimic de lăsat în această lume și nici nu vă imaginați ce v-am pregătit; totul va fi minunat, cu multă bucurie, fără durere și cu multă iubire; să lăsăm calomnia acestei lumei, pentru Mine doar cuvinte de iubire și Eu pentru voi.

Cei aleși vor fi luați și duși acolo unde le-am pregătit deja lumea lor, dar unii vor fi obligați să rămână pe pământ pentru ca totul să înceapă din nou cu ajutorul Meu.

O, iubiții Mei copii, frații Mei, dacă ați ști cât de mare este dragostea Mea pentru voi! Și cu toate acestea, inima Mea continuă să sângereze, Inima Mea și cea a mamei Mele simt o mare durere pentru acest pământ și pentru această umanitate.

Eu voi fi cu voi și vă voi binecuvânta unul câte unul. Copila Mea, cu lacrimile Mamei Mele, fă semnul crucii la fiecare pentru ca să fie protejați. Amin.

Aduceți pacea copiilor voștri, în casele voastre, aduceți pacea Mea.

Acum vă binecuvântez în numele Tatălui, în numele Meu preasfânt și în Duhul Sfânt, amin.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=6456248101083938&set=a.242597375782406

Un comentariu: