duminică, 12 decembrie 2021

AU VENIT VREMURILE DE MARE DURERE - Carbonia, 09.12.2021, ora 18:40 p.m.

SFÂNTA MARIA

Iubiții mei copii, sunteți cu toții sub protecția mea maternă, ...anul acesta se încheie cu binecuvântarea sfântă a Celui Care este.

Lucrați pentru Împărăția Cerurilor, convertiți-vă, copiii mei,

...o, voi care încă nu vreți să ascultați Vocea Cerului,

...o, voi care încă vă îndoiți de existența Dumnezeului vostru Creator,

...o, voi care încă alergați după lucrurile acestei lumi fără să vă puneți sufletul în ordine, nepermițându-vă astfel mântuirea!

Iubiți copii, pocăiți-vă repede, nu mai este timp pentru lucrurile lumii, pregătiți-vă pentru întâlnirea cu Mântuitorul vostru, Isus așteaptă convertirea acestei omeniri.

Copiii mei, deschideți-vă inimile către Cel Preaînalt și abandonați-vă Lui; au venit vremuri de mare durere, ...pentru cei care vor fi departe de Iubire va fi plâns și scrâșnire de dinți.

Arătați-vă ca fiind copii ai Luminii, doriți lucrurile lui Dumnezeu! Abandonați lumea, copiii Mei, devastarea este aproape, ...VIN BOLI NECUNOSCUTE ȘI FOAMETEA. "CONSACRAȚI-VĂ INIMII IMACULATE  A MARIEI", încredințați-vă ei, rugați-vă Sfântul Rozariu, cereți iertare pentru păcatele voastre, ...mântuirea este numai în Isus Cristos, Domnul.

CUTREMURE ÎN DESFĂȘURARE, ...NOI VULCANI PE CALE SĂ ERUPĂ!

Rugați-vă Creatorului vostru, oamenilor, nu fiți nesăbuiți, nu puteți face nimic de unii singuri, știința fără Dumnezeu este nimic! Nu așteptați să vedeți pământul tremurând ca să vă pocăiți, s-ar putea să fie prea târziu.

Preasfânta Fecioară Maria își cheamă micuții la ea: ...veniți la mine, copiii mei, veniți sub mantia mea, eu sunt Preasfânta Fecioară, cea care va nimici șarpele cel vechi.

Veniți, micuții mei, Mama voastră cerească vă așteaptă, ...apoi, cerul se va colora în roșu și distrugerile vor fi mari.

Vă iubesc. Vă binecuvântez.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=6531688903539857&set=a.242597375782406

2 comentarii: