miercuri, 8 decembrie 2021

"PREGĂTIȚI-VĂ PENTRU ÎNTÂLNIREA CU EL ȘI VEȚI ÎNVIA LA VIAȚA NOUĂ" - Trevignano Romano, 03 Decembrie 2021

 
Dragi copii, vă mulțumesc că ați răspuns la chemarea mea în inimile voastre.

Copii, copilașii mei, îndoiți-vă genunchii în rugăciune și simțiți spiritul de sacrificiu.

Copiii mei, vă văd inima și știu că nu sunteți pregătiți pentru ceea ce urmează să se întâmple, dar câți dintre copiii mei mesageri v-au avertizat, dar voi sunteți încă surzi la chemarea mea maternă, priviți toate semnele care sunt în jurul vostru, dar nu vreți să vedeți pentru că vă este frică să decideți, în timp ce diavolul vă înțeapă* cu otrava lui.

V-ați schimbat în obiceiurile voastre, în viața voastră, în familia voastră și totul se îndreaptă spre abis, vă rog să vă întoarceți la Dumnezeu, singura voastră salvare, încă nu ați învățat că nu există pace, adevăr și iubire fără dulcele meu Isus? Pregătiți-vă pentru întâlnirea cu El și veți învia la o viață nouă.

Acum vă binecuvântez în numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Duh.

Aveți curajul de a da mărturie despre credința voastră. Multe vor fi harurile care vor coborî astăzi asupra voastră.

*Sfânta Fecioară ne avertizează că înțepătura diavolului nu se referă doar la evenimentele prezente, ci ne dezvăluie că șarpele străvechi ne injectează cu toată arta sa malefică, otrava discordiei, a divizării, a judecății, a egoismului etc...].

https://www.facebook.com/photo/?fbid=6483387868369961&set=a.242597375782406

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu