sâmbătă, 25 decembrie 2021

MESAJELE DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX din 12-15 decembrie 2021

 DUMINICĂ, 12 DECEMBRIE 2021

 REPOSTARE - Oportunități de a vedea adevărul, miercuri, 22 iulie 2020

   "Vă ofer oportunități de a vedea adevărul ca să vedeți cine este de partea voastră în lumea voastră și cine nu este. Este imperativ necesar ca poporul Meu să nu aibă încredere în cei care nu sunt de încredere, deoarece în acest timp totul se schimbă. Vă îndreptați cu viteză spre sfârșitul tuturor lucrurilor.

   Rămâneți calmi în timp ce vi-i dezvălui pe cei despre care doar ați crezut că sunt de partea voastră. Pe măsură ce lumina și întunericul cresc, linia de demarcație devine clară între cele două și va începe o ruptură.

   Voi trebuie să fiți de partea binelui (dreptății), pentru ca Eu să vă pot proteja. Această despărțire nu va fi un lucru ușor de suportat deoarece adevărul aduce uneori suferință."

NOTĂ: În timp ce Domnul rostea aceste cuvinte, am văzut dezacorduri care apar și evenimente care ni se întâmplă și care ne fac să avem nevoie de ajutor, astfel încât să vedem cine ne ajută și cine nu. Am văzut evenimente care se întâmplă în familie și între prieteni și care scot la iveală adevăratele motivații ale oamenilor pentru ca toți să le vadă. El proiectează aceste întâmplări pentru ca ceea ce este ascuns să fie dezvăluit, astfel încât cei care pretind că le pasă să fie arătați pentru ceea ce sunt cu adevărat. Acest lucru nu va fi frumos de văzut și va fi foarte dureros să aflăm că oamenii pe care îi iubim și care credem că sunt acolo pentru noi, de fapt nu sunt. Trăim cu adevărat în vremea în care dușmanii unui om vor fi cei din propria casă.

https://www.facebook.com/404168139724461/photos/a.404176143056994/2143772462430678/

LUNI, 13 DECEMBRIE 2021 - Timpul sfârșitului este peste voi 

    "Atât de mulți dintre copiii Mei sunt ignoranți cu privire la timpul în care trăiesc. Își duc viața ca și cum nimic nu s-ar fi schimbat, când, în realitate, totul s-a schimbat și se schimbă rapid.

   Copiii Mei, Timpul Sfârșitului este peste voi deja și condițiile pentru unii dintre voi vor se înrăutățesc. Pe măsură ce încep judecățile Mele, condițiile vieții voastre - viața voastră de zi cu zi - se vor schimba radical. Fiți răbdători și mărturisitori celor din jurul vostru pentru că timpul vostru de a fi chemați acasă a sosit și voi faceți ultimile lucrări pentru Mine pe pământ.

   Chiar acum îi chem acasă pe mulți dintre cei a căror lucrare este completă. Înțelegeți că este binecuvântarea Mea să îi iau înainte ca starea lor să devină mult mai rea."

https://www.facebook.com/404168139724461/photos/a.404176143056994/2144395239035067/

MARȚI, 14 DECEMBRIE 2021 - Mângâiere sau sacrificiu

    "Copiii Mei, în schimbările care urmează să aibă loc (văd că El se referă în special la națiunea mea, America), veți vedea că mulți dintre cei care sunt căldicei vor face alegerea de a sluji altor dumnezei și se vor îndepărta de Mine. Realizați că înțelegerea lor a fost întunecată de Cel Rău și continuați să dați mărturie pentru Mine celor din jurul vostru.

   Nu-i puteți opri să Mă refuze pe aceia care preferă confortul în locul sacrificiului ca să Mă renege pe Mine și să primească ceea ce prețuiesc ei cel mai mult. Nu vă lăsați găsiți printre ei, poporul Meu, deși tentația va fi mare. Continuați să mergeți alături de Mine și să Mă slujiți. Mergeți cu mare umilință în acest timp căci vă va fi de folos. Mândria aduce doar distrugere.

   Timpul care v-a mai rămas pe pământ este foarte, foarte scurt acum. Asigurați-vă că sunteți pregătiți să fiți chemați acasă la orice oră, în orice zi, pentru că mulți dintre voi vor fi luați pe neașteptate, așa cum Eu îi chem acasă pe acei slujitorii Mei a căror muncă este terminată, pentru ca ei să nu vadă răul care va veni. Aceasta este harul Meu față de ei."

https://www.facebook.com/404168139724461/photos/a.404176143056994/2145273362280588/

MIERCURI, 15 DECEMBRIE 2021 - Înălțați-vă inima la cele cerești

    "Copiii Mei, cercetați-vă inimile. Când vă gândiți la ceea ce va veni, ce vă sperie cel mai mult? Că veți rămâne fără hrană? Fără adăpost? Fără comunicații?

   Sau că ați putea să vă lepădați de Mine pentru a obține aceste lucruri?

Înălțați-vă inima la cele cerești, nimic nu este mai vital în acest timp. Dispuneți-vă inima ca să îndurați neplăcerile, căci dacă ei vă vor alunga, Eu vă voi aduce repede acasă la Mine.

Înălțați-vă inima la cele cerești și nu vă trădați botezul pentru un bol de linte, pentru că această lume trece repede și casa voastră veșnică va fi tot ce contează."

https://www.facebook.com/404168139724461/photos/a.404176143056994/2145737362234188/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu