marți, 21 decembrie 2021

"DAR DACĂ AȚI ȘTI CÂT DE APROAPE ESTE MOMENTUL SĂ VĂ ÎMBRĂȚIȘEZ DIN NOU!" - Trevignano Romano, 13 decembrie 2021


 
Statuia care reprezintă Inima Sfântă a lui Isus a început să emane ulei parfumat în dimineața zilei de 13 decembrie și a continuat să emane în orele următoare.

Mulți oameni au venit la noi acasă pentru rugăciunea Sfântului Rozariu, apoi Isus i-a lăsat mesajul Său Gisellei.

*Mesaj de la Isus

Copiii și frații Mei, vă privesc cum vă plecați genunchii în rugăciune și Mă umpleți de fericire. Rugați-vă pentru inima Mea suferindă, ajutați-Mă!

Copiii Mei, acest har vă atrage la Mine, dar dacă ați ști cât de aproape este timpul să vă îmbrățișez din nou! Luați puțin din acest ulei binecuvântat și duceți-l în casele voastre pentru momentele întunecate.

Acum, frații Mei, apropiați-vă de Mine, unul câte unul, și vă voi binecuvânta; pacea să fie cu voi. Cer multe cenacluri în această casă binecuvântată în care mă aflu.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=6550199868355427&set=a.242597375782406

Un comentariu: