vineri, 31 decembrie 2021

MESAJELE DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX din 28 și 29 decembrie 2021

MARȚI, 28 DECEMBRIE 2021 - Fără avertisment

"Copiii Mei, pericolul vine la voi din cerul nopții. Când totul pare bine, când totul este liniștit, atunci distrugerea vine în noapte.

Nu va exista niciun avertisment înainte de această distrugere și mulți dintre voi sunt nepregătiți să Mă întâlnească. Mulți dintre voi abia dacă v-ați gândit la Mine în ultimii ani. Doresc să vă întoarceți la Mine acum ca să vă arăt milă.

V-am trimis multe avertismente prin profeții Mei, dar voi nu v-ați convertit. Dacă veți continua pe această cale, va veni distrugerea pentru voi, mila Mea va fi retrasă și Inima Mea va deveni de neînduplecat.

Cuvântul Meu sfânt îi învață pe oameni toate lucrurile pe care trebuie să le învețe, dar atât de mulți încă nu-l iau în seamă și nu li se va arăta milă în acel timp.

Voi alegeți mila sau lipsa de milă prin acțiunile voastre de fiecare zi. Luați în considerare alegerile voastre în acest timp, căci fără pocăință, ele nu pot fi anulate."

https://www.facebook.com/404168139724461/photos/a.404176143056994/2155589804582277/

MIERCURI, 29 DECEMBRIE 2021 - Aceste lucrări

 "Căci am un plan măreț pentru voi în acest timp. Ceea ce s-a petrecut în trecut (trecutul vostru) nu are nicio putere asupra Mea. Am un plan, de a vă folosi pentru a aduce suflete pierdute în Împărăția Mea, pentru ca să vă răsplătesc deschis și din belșug. Trebuie doar să fiți dispuși să fiți folosiți pentru lucrarea Împărăției.

Mi-ați cerut să vă folosesc, doar fiți dispuși în acest timp să faceți tot ce vă spun și veți vedea mișcări mari și puternice ale Duhului Meu care Îl glorifică pe Fiul Meu.

Aceia dintre voi care umblați în aceste lucrări, cereți-Mi ceea ce doriți. Timpul care v-a mai rămas pe pământ este foarte scurt acum, dar va fi foarte intens. Arătați-vă fețele ca de cremene și refuzați să Mă negați, indiferent de costul personal.

Iată, Eu sunt cu voi în toate zilele, chiar până la sfârșitul lumii, iar cei care vă persecută vor avea de înfruntat o judecată de foc, fără nicio speranță."

https://www.facebook.com/404168139724461/photos/a.404176143056994/2156109681196956/

Un comentariu: