miercuri, 8 decembrie 2021

IISUS SE ÎNTOARCE, VEȚI VEDEA ACUM PE CER "SEMNUL CRUCII LUMINOASE" ȘI ÎL VEȚI VEDEA PE CEL CARE ESTE DUMNEZEUL VOSTRU, REGELE!

Cu ocazia apropiatei sărbători de Crăciun, dorim să reamintim următorul mesaj din 3 decembrie 2014.

Lăudat să fie Iisus Hristos! Copiii mei, veți cunoaște în curând minunile Domnului! VEȚI CUNOAȘTE CERURI NOI ȘI UN PĂMÂNT NOU! Veți ajunge să vă bucurați de frumusețile Paradisului și să-L cunoșteți pe Cel care este Viața! Cel care dă viață din belșug! COPIII MEI, SUNTEȚI CU TOȚII CHEMAȚI SĂ ÎL URMAȚI PE ISUS.

În această perioadă a Crăciunului, totul va fi luminat de mii de lumini,însă o Lumină adevărată va intra în inimile oamenilor și îi va face să strălucească în lumina lui Hristos cel Înviat. Copiii mei, acum veți intra să vă bucurați de lucrurile lui Dumnezeu, păstrați-vă inimile curate pentru că a venit timpul.

Copii mei, o, voi toți cei care mă urmați în acest plan special, fiți mereu în rugăciune constantă. Dumnezeu are nevoie urgentă să salveze cât mai multe suflete și le va salva prin Apostolii Săi, cei care se vor desfăta din Potirul Său.

IUBIȚII MEI COPII, IISUS SE ÎNTOARCE, VEȚI VEDEA ACUM PE CER "SEMNUL CRUCII LUMINOASE" ȘI ÎL VEȚI VEDEA PE CEL CARE ESTE REGELE VOSTRU DUMNEZEU! Cu toată dragostea Mamei, astăzi vă spun: rămâneți uniți, rămâneți în dragostea lui Dumnezeu! Compensați neajunsurile celor care sunt în întuneric! Rugați-vă și postiți de lucrurile lumii. Crăciunul este Isus care vine la voi, care vine să vă lumineze inimile spre viața veșnică. Veți învia în El dacă Îl urmați pe Fiul lui Dumnezeu!

Ca Mamă, vin acum să vă iau în Mine ca pe niște copii pe care Mi i-a dat Isus la picioarele Crucii Sale. AM VENIT SĂ VĂ AJUT PE ACEST DRUM DUREROS UNDE TOTUL SE VA DEZLĂNȚUI ÎN IAD, DIN CAUZA MÂNDRIEI ȘARPELUI BLESTEMAT, CEL CARE PREGĂTEȘTE PRĂBUȘIREA BISERICII!

Copiii mei, Dumnezeu Tatăl, Atotputernicul Iahve, decide să intervină pentru salvarea tuturor copiilor Săi, a celor care, din toată inima, L-au urmat, L-au slujit, L-au iubit, L-au adorat și L-au glorificat cu faptele lor pe unicul Său Fiu, Isus Cristos. Ei se vor bucura de Viață și vor fi în viața veșnică.

Temeți-vă acum să vă pierdeți în minciunile care vor fi dictate de oamenii întunecați, căci ele nu au nimic bun! Atenție, copii! Rămâneți în viață! Rămâneți în Dumnezeu! Întoarceți-vă inimile către El, abandonați-vă voinței Sale divine și respectați Legea Sa. ÎNGRIJIȚI-VĂ FAMILIILE, SPUNÂNDU-LE ADEVĂRUL! ACEASTĂ "SARCINĂ" VĂ ESTE DATĂ ASTĂZI DE DUMNEZEU TATĂL: EVANGHELIZAȚI ÎN CASELE VOASTRE ȘI ÎN AFARA LOR.

Timpul care ne-a mai rămas este foarte scurt, avertismentul este foarte aproape! Nu întârziați să acționați în conformitate cu învățăturile lui Dumnezeu Tatăl.

Îmi întorc Inima de Mamă Îndurerată către voi pentru pierderea tuturor acelor copii care nu vor vrea să salveze; vă rog cu umilință să vă rugați, ajutați-mă, copiii mei! Ajutați-mă să-mi salvez toți copiii, îi iubesc pe toți și vreau să le dăruiesc tuturora la Viața Veșnică.

Cu dragoste arzătoare vă binecuvântez.

Sfânta Maria cu voi.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=6495529463822468&set=a.242597375782406

Un comentariu: