miercuri, 29 decembrie 2021

MESAJELE DOMNULUI NOSTRU ISUS CRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX, 25-27 decembrie 2021

SÂMBĂTĂ, 25 DECEMBRIE 2021

REPOSTAT: Vedeți-i cu ochi spirituali Luni, 28 decembrie 2020

"Copiii Mei, pentru mulți dintre voi se apropie o perioadă de suferință personală. Pregătiți-vă inimile, ca să puteți trece prin această durere fără să vă pierdeți pacea. Dușmanul va încerca să sporească durerea, astfel încât să nu puteți lucra în viața voastră de zi cu zi. Interziceți-i acest lucru, pentru că ceea ce vine nu va aștepta durerea voastră.

Sunt mulți dintre cei mai apropiați de voi care nu sunt mântuiți și, în ceea ce vine, nu numai că ei vor fi un pericol pentru voi, dar și voi veți fi un pericol pentru ei.

V-am spus că alții vă vor da pe voi ca să fiți chinuiți și uciși. Dar v-ați gândit că asocierea lor (a celor de lângă voi) cu voi va face ca persecuția să vină și asupra lor? Acest lucru îi poate face să fie forțați să Mă renege înainte de a avea șansa de a Mă cunoaște.

Din acest motiv, Eu am început să provoc unele separări pentru a-i îndepărta de voi. Acest lucru este pentru siguranța lor, precum și a voastră. Mi-ați cerut să îi protejez, dar v-ați gândit ce ar putea fi necesar?

Mulți dintre cei apropiați vouă nu au suferit niciodată de vreo nevoie și, astfel, nu văd deloc nevoia de Mine. Din acest motiv, de asemenea, trebuie să creez o separare, pentru ca ei să poată striga la Mine atunci când va sosi vremea nevoilor lor.

Eu folosesc multe instrumente pentru a realiza protecția și salvarea celor pentru care vă rugați, copiii Mei. Nu vă întristați atunci când apar aceste separări, ci vedeți-le cu ochi spirituali și știți că răspund în liniște la numeroasele voastre rugăciuni în numele lor. Ei sunt în siguranță în Mâna Mea puternică."

https://www.facebook.com/404168139724461/photos/a.404176143056994/2154000481407876/

DUMINICĂ, 26 DECEMBRIE 2021

REPOSTAT: Pericol - Luni, 30 ianuarie 2017

"În vremurile care vor veni, vor abunda înșelăciunile deosebite. Trădarea, chiar și din partea celor mai apropiați, va deveni ceva obișnuit.

Poporul Meu se va confrunta cu multe pericole pe măsură ce sfârșitul se apropie, deoarece credința voastră în Mine va fi o amenințare la viața voastră. Dușmanul sufletelor voastre caută să elimine de pe pământ credința în Mine și în Cuvântul Meu. Cel care îl slujește va dobândi multă putere și va încerca să facă acest lucru. El va avea un grad de succes.

Când se va întâmpla acest lucru, păstrați-vă credința în inimile voastre și nu disperați de ceea ce vedeți, pentru că sfârșitul vine, dar toate Scripturile trebuie să se împlinească."

https://www.facebook.com/404168139724461/photos/a.404176143056994/2154001901407734/ 

LUNI, 27 DECEMBRIE 2021 - Despărțiri sigure

"Eu fac separările sigure. Eu trasez liniile de despărțire și le fac mai largi. Vă dau ocazia să vedeți cine este cu adevărat pentru voi și cine va fi împotriva voastră în acest timp. Foarte puțini sunt pentru voi, copiii Mei.

Voi schimba circumstanțele pentru a-i face pe cei despre care doar credeți că sunt pentru voi să își dezvăluie adevărata față, pentru ca voi să știți că nu aveți sprijinul lor. Voi face ca ceea ce este ascuns în întuneric să fie dezvăluit în beneficiul tuturor copiilor Mei.

În vremuri de război, este important să știi cine este de partea ta și, mai ales, cine nu este. Nu vă fie teamă. Fiți vigilenți. Fiți atenți. Rugați-vă.

Nu vă temeți, copiii Mei, pentru că, indiferent cine vă abandonează, Eu nu vă voi părăsi și nu vă voi abandona niciodată. Eu sunt adăpostul vostru, refugiul vostru și turnul vostru puternic în acest timp de război."

https://www.facebook.com/404168139724461/photos/a.404176143056994/2154616008012990/

Un comentariu: