vineri, 3 decembrie 2021

"MÂNIA LUI DUMNEZEU NU MAI POATE FI OPRITĂ...". Trevignano Romano, 30 noiembrie 2021

Copiii mei, vă mulțumesc pentru că ați răspuns la chemarea mea în inimile voastre.

Dragi copii, durerea din inima mea este din ce în ce mai puternică pentru ceea ce se apropie; mânia lui Dumnezeu nu mai poate fi oprită, pentru că, după timpul disponibil, mulți încă nu se convertesc; profitați acum pentru a vă întoarce la Dumnezeu.

Copiii mei, rugați-vă pentru America care va plăti un preț mare; L-a respins pe Dumnezeu și I-a întors spatele, în ciuda apelurilor mele continue.

Un cutremur foarte puternic va fi resimțit peste tot. Copiii mei, rugați-vă pentru episcopul Romei, căci atunci când se va întoarce din călătorie va plânge pentru tot ceea ce se va întâmpla.

Chinurile acestor vremuri nu trebuie să vă îndepărteze de rugăciune, ci să o întărească, vă cer asta ca o mamă pentru copiii ei.

Acum vă binecuvântez în numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Duh, amin.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=6468558083186273&set=a.242597375782406

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu