vineri, 10 decembrie 2021

MESAJELE DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX din 5 dec 2021(repostare din 4 oct 2012) și 9 dec 2021

DUMINICĂ, 5 DECEMBRIE 2021

REPOSTARE: Joi, 4 octombrie 2012 - Veți vedea crucea 

"Lucrurile vor începe să meargă în direcții neașteptate în multe dintre viețile voastre. Aveți încredere în Mine.

Aveți încredere în Mine. Știu încotro ne îndreptăm și știu cum să vă conduc acolo, dar trebuie să am încrederea voastră neîndoielnică în aceste situații.

Uneori, veți crede că ați deraiat de la scopul vostru sau că ați ratat voința Mea. Acest lucru este valabil mai ales în viețile copiilor Mei, atunci când lucrurile nu merg conform imaginației lor cu privire la ordinea corectă sau la intențiile și scopurile Mele, dar vă spun acum, copiii Mei, că nu întotdeauna știți sau discerneți corect intențiile și scopurile Mele. Pentru că gândurile Mele sunt mai înalte decât gândurile voastre, iar căile și intențiile Mele vor fi întotdeauna pentru binele mai mare al Împărăției Mele în general, în timp ce voi aveți tendința de a vă concentra mai mult pe una sau două vieți, sau pe propriile voastre plăceri.

În aceste vremuri de sfârșit, am nevoie de războinici eficienți, de cei care au fost cu adevărat încercați prin foc, purificați pentru scopul Meu măreț. Cei care au străbătut văile greutăților și au rămas puternici în fața a tot ceea ce au întâlnit, cei care vor vorbi cu îndrăzneală pentru cauza Mea, nu se vor încolăci de frică în fața opiniei publice.

Veți fi voi războinicii Mei? Veți fi în stare? Sau îi veți privi cu dispreț pe alții care trăiesc altfel decât voi,  aceia ale căror alegeri i-au condus pe o cale diferită, dar pe care totuși Eu aleg să îi folosesc? Sunt și ei frații voștri?

Eu judec inimile și rărunchii, dar mulți dintre copiii Mei încă judecă după ceea ce văd. Priviți mai profund, copiii Mei.

Căutați-Mă în ceea ce vedeți.

Veți vedea Crucea în ceea ce este de la Mine."

https://www.facebook.com/404168139724461/photos/a.404176143056994/2137896043018320/

JOI, 9 DECEMBRIE 2021 – Strigați! 

   "O, copiii Mei, voi nu vedeți cât de aproape este cu adevărat momentul în care voi veni după voi. Strigați către Mine pentru cei pe care îi iubiți, ca să-i salvez cât mai este timp, căci atunci când va trece acest anotimp, viața lor va fi mai mult decât dificilă. Dușmanul Meu va avea putere asupra lor, iar viața lor va fi plină de durere și de greutăți pentru timpul care le-a mai rămas pe pământ.

   Dacă ați ști cât de aproape este venirea Mea, nu ați înceta să vă rugați și să strigați."

https://www.facebook.com/404168139724461/photos/a.404176143056994/2141419945999263/

Un comentariu: