duminică, 26 decembrie 2021

MESAJELE DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX din 21 - 24 decembrie 2021

MARȚI, 21 DECEMBRIE 2021 - Timp de mare lipsă 

     "Copiii Mei, în anul care urmează vor veni multe schimbări pentru voi. Ele nu vor fi unele bune. Pregătiți-vă inimile pentru a înțelege ceea ce aveți în față, privind fiecare schimbare cu ochi spirituali.

   Nu sunt schimbări pe care le veți putea efectua, deoarece Scriptura trebuie să se împlinească pentru ca tot răul să fie în cele din urmă distrus.

   O perioadă de mari lipsuri stă în fața tuturor oamenilor, dar cei care au credință în Mine și știu cum să primească binecuvântările Mele, nu vor rămâne fără ele. Întăriți-vă credința voastră cea mai sfântă, copiii Mei, și totul va fi bine. Cereți și veți primi tot ce aveți nevoie de la Mine.

   Timpul sfârșitului se apropie cu repeziciune, copiii Mei, fiți sârguincioși în ceea ce privește lucrarea Mea pe pământ. Asigurați-vă că sunteți pregătiți să veniți acasă la Mine."

https://www.facebook.com/404168139724461/photos/a.404176143056994/2150466121761312/

JOI, 23 DECEMBRIE 2021 - Sunteți pregătiți?

 "Copiii Mei, sunteți pregătiți pentru revenirea Mea în curând? Sunteți pregătiți să vă eliberați de viața pământească, pentru a nu vă mai întoarce niciodată la ea?

    V-ați analizat cu atenție căile voastre? V-ați cercetat inima în căutarea păcatelor ascunse? Păcatele mândriei, ale lăcomiei și ale poftei? Dar și păcatele minciunii, ale geloziei și ale gândurilor negative față de ceilalți? Le-ați căutat în fiecare colț întunecat? I-ați iertat cu adevărat pe toți cei care v-au greșit sau doar spuneți că ați iertat?

   Fiți prudenți, copiii Mei prețioși, pentru că toți Îmi vor da socoteală în acea zi și Eu privesc orice păcat. Nu doresc ca voi să fiți găsiți cu lipsuri în vreun fel.

   Grăbiți-vă să vă pocăiți pe deplin și să vă întoarceți la Mine."

https://www.facebook.com/404168139724461/photos/a.404176143056994/2151698034971454/

VINERI, 24 DECEMBRIE 2021

 REPOSTARE - Războiul se intensifică - joi, 6 august 2020 

    "Odată cu creșterea rebeliunii, crește și numărul atacurilor împotriva poporului Meu.

   Copiii Mei, războiul crește acum și trebuie să fiți sârguincioși atât în mișcările voastre ofensive, cât și în cele defensive împotriva lui. Dușmanul emite chiar acum însărcinări împotriva vieților voastre, împotriva unității voastre, împotriva copiilor voștri. Ați fost sârguincioși în rugăciune? În declararea Cuvântul Meu peste tot ceea ce v-am dat?

   Vă spun acum că dacă nu faceți acest lucru - dacă nu declarați Cuvântul Meu peste tot ce v-am dat, veți suferi pierderi. Trebuie să declarați continuu acum, deoarece dușmanul lucrează din greu și își sporește misiunile împotriva fiecăruia dintre voi. El știe ce vă este drag și vine după asta. Depinde de voi dacă el va reuși în planurile sale de distrugere. Eu v-am dat instrumentele de care aveți nevoie.

   V-am trimis apostoli, învățători și profeți. Ați avut grijă să-i ascultați?  V-am dat Cuvântul Meu pentru a vă ghida, pentru a vă aproviziona, pentru a vă proteja. Ați fost sârguincioși să îl studiați? V-am dat darul puterii de a decreta. V-am dat arme de mare putere pentru războiul vostru. Le folosiți? Sunteți antrenați în luptă pentru ceea ce veți înfrunta acum?

   V-am spus de mult timp că această zi va veni. Sunteți pregătiți pentru ea sau Mi-ați ignorat avertismentele ca și copiii lumii?"

NOTĂ: În timp ce Domnul a început să rostească acest cuvânt, am văzut cum a apărut o persecuție masivă împotriva poporului lui Dumnezeu. Atacuri verbale, atacuri violente și crime comise în masă împotriva poporului lui Dumnezeu, iar dușmanul râde pentru că scapă basma curată. Când va începe acest lucru, amintiți-vă că Domnul ne-a spus în Cuvântul Său că vom suferi persecuții și, de asemenea, că celui rău i se va da, pentru o vreme, putere asupra tuturor oamenilor (Apoc. 13:7). Cât de mult timp vom fi aici, nu știu. S-ar putea ca numai cei care sunt salvați în timpul Necazului să sufere aceste lucruri.

https://www.facebook.com/404168139724461/photos/a.404176143056994/2152520344889223/

Un comentariu: