marți, 7 decembrie 2021

SUNT PE CALE SĂ VĂ ARĂT NOUA ERĂ, NOUA LUME PREGĂTITĂ PENTRU COPIII LUI DUMNEZEU - Carbonia, 03.12.2021

Fiică iubită, Dumnezeu Tatăl este cel care îți vorbește, scrie poporului Meu iubit.

Aștept răspunsul vostru afirmativ, sunt pe cale să intervin cu Puterea Brațului Meu, îi voi arunca pe trădători în Iad și voi pune bunătatea în copiii Mei.

Pocăiți-vă, respectați Legile Mele, Poruncile Mele, întoarceți-vă repede la Mine, Eu sunt gata, Mânia Mea va fi teribilă asupra celor care nu M-au ascultat.

Poporul Meu, este timpul pentru o "TRANSFORMARE" DE RUGĂCIUNE INTENSĂ, nu fiți nebuni, această lume este pe sfârșite, satana domnește, dar intervenția Mea va pune capăt răului său blestemat.

Voi construi un Pământ nou pe măsura Mea, viața va fi în sfințenie absolută, ...în Grădina Mea va crește iarbă veșnic verde, izvoare curgătoare cu apă vie, omul nou va fi fericit și se va bucura de imensul Meu Bine.

SUNT PE CALE SĂ VĂ ARĂT NOUA ERĂ, NOUA LUME PREGĂTITĂ PENTRU FIII LUI DUMNEZEU, pentru cei care au răspuns cu fidelitate și iubire la chemarea Dumnezeului lor Creator.

Polii sunt pe cale să se miște, Pământul se va cutremura, lucrurile murdare vor cădea, va fi o mare curățenie. Pedeapsa este pregătită, omul nelegiuit va cădea, viața își va recăpăta puterea în Mine, ... Eu Sunt, o, oameni! Eu Sunt!

Pregătiți-vă inima, puneți în voi Lumina, Adevărul, ...abandonați ceea ce este rău, ascultați Vocea Mea, urmați instrucțiunile Mele, o viață nouă vă așteaptă în iubire și bucurie veșnică.

Curând, copiii Mei, curând!

Cerul așteaptă să își îmbrățișeze copiii. Amin.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=6488941081147973&set=a.242597375782406

Un comentariu: