miercuri, 22 decembrie 2021

SUNTEM ÎN BĂTĂLIA FINALĂ! ÎNCĂ PUȚIN ȘI TOTUL VA FI FINALIZAT - Carbonia, 17 decembrie 2021: Mesajul din 24 martie 2015 este republicat

 Mesaj de la Dumnezeu Tatăl către Anthony, fratele nostru, în misiunea din Carbonia

ANTONIO, TIMPUL SE APROPIE DE SFÂRȘIT. Totul se precipită din voința Mea și totul se va manifesta în bucuria noii vieți. Totul se apropie de sfârșit. Ne aflăm la sfârșitul unei perioade de durere și, în această perioadă care precede Paștele Fiului Meu, totul va fi un vestitor de schimbări și transformări.

TUNETUL ȘI AVERTISMENTUL VOR PRECEDA CELE TREI ZILE DE ÎNTUNERIC CARE VOR SERVI LA PURIFICAREA PĂMÂNTULUI ȘI ÎL VOR FACE DOCIL ȘI PERFECT PENTRU MINE.

VOI ADUCE MULȚUMIRI TUTUROR CELOR CARE AU COLABORAT CU SACRIFICIUL LOR DE VIAȚĂ ȘI RUGĂCIUNE. ÎI VOI FACE ÎNGERI PE PĂMÂNT PE TOȚI CEI CARE AU COLABORAT CU DUHUL ADEVĂRAT ȘI DIVIN DIN MINE.  Vor fi frumoși și plini de bucurie și vor trăi veșnic strălucitori.

Timpul se apropie de sfârșit și se prefigurează un masacru al morții, referindu-se la toți cei care Mă resping și M-au trădat cu păcatele lor și cu vânzarea sufletelor lor lui Satana, fermecătorul.

Voi încerca până la capăt să recuperez acele suflete care încă înclinate spre chemarea Mea ca să le aduc în gloria cerească. Sper că nu se vor lăsa ademeniți de diavol, chiar și în ultimul lor minut de speranță.

Du-te, fiul Meu, și strigă lumii că Fiul Meu se întoarce, Biruitor și Rege peste regii pământului. Totul în El va fi lumină și splendoare în iubirea infinită a lui Dumnezeu Tatăl.

Încă puțin și totul va fi împlinit! AVEȚI GRIJĂ SĂ VĂ ASIGURAȚI TOATE BUNURILE ȘI AFECȚIUNILE, PENTRU CĂ TOTUL VA FI BRUSC ȘI RAPID, ATÂT DE BRUSC ÎNCÂT VA COPLEȘI TOATE INIMILE, CHIAR ȘI CELE MAI ÎMPIETRITE SE VOR BUCURA DE ÎNTÂLNIREA MISTICĂ CU DUMNEZEUL LOR. Dar mulți Îmi vor întoarce spatele, nevrând să Mă recunoască în Sacramentele și Poruncile Mele, iar pentru ei va exista doar calea scurtă a păcatului care absoarbe totul și nu dă nimic înapoi. Ei  pot să se pocăiască și să sufere în veșnicie, dar pentru ei nu va exista niciodată mângâiere din Rai.

LE-AM DAT PE FIUL MEU ȘI EI L-AU REFUZAT, L-AU BLESTEMAT, L-AU SCUIPAT, L-AU DISPREȚUIT ȘI L-AU RĂSTIGNIT ÎN FIECARE ZI ȘI ÎN FIECARE CLIPĂ A VIEȚII LOR PRIN PERMANENTA LOR RESPINGERE. Plâng pentru ei și mă întristez pentru ei, dar nu pot face nimic pentru cei care au ales de bunăvoie calea Satanei.

DU-TE, FIUL MEU, ȘI STRIGĂ LUMII CĂ EU, DUMNEZEU, PUN CAPĂT ACESTEI VIEȚI PĂMÂNTEȘTI DE PĂCAT ȘI CĂ NICIODATĂ NU VA MAI EXISTA RĂU ȘI SUFERINȚĂ. VOI UNI CERUL ȘI PĂMÂNTUL ÎNTR-O UNITATE DE IUBIRE ȘI FUZIUNE DE EXTAZ PE CARE NU AM MAI REALIZAT-O NICIODATĂ, SPUN NICIODATĂ, PÂNĂ ACUM.

Mila Mea este mare, dar nu nesfârșită. Este o greșeală să credem că Dumnezeu iartă totul și pe toată lumea în mod gratuit și fără mângâierea cuvântului Evangheliilor și al Fiului Meu. Mila nu se joacă cu lucrurile lumești. Mila se obține prin lucrarea mântuitoare a Scripturilor, prin respectarea poruncilor și a preceptelor Mele. Nimic și nimeni nu poate fi divizat la niciun nivel de autoritate religioasă, politică sau etică, Eu sunt Dumnezeu, care iartă și dăruiește milă doar celor care o merită.

Nu visați niciodată că voi duce în Rai un fals creștin și un fals adorator al Fiului Meu. Pentru ei există doar Pământul trecutului și Iadul viitorului etern.

Du-te, fiule, și strigă asta lumii și spune-o tuturor cardinalilor care intenționează să-Mi trădeze voința. Spune-le lor și Sfântului Părinte că legea Mea este una și rămâne una singură. Îndurarea lui Dumnezeu nu se obține prin jubilee de îndurare, ci se obține prin pocăința sinceră și smerită a inimii pentru cel care a păcătuit și a trădat poruncile Mele. Am cerut și cer respect și fidelitate față de Fiul Meu, iar pentru cei care nu-L respectă, nu există nicio posibilitate de îndurare și iertare.

CALEA MILOSTIVIRII GRATUITE PENTRU TOȚI DUCE LA PĂGÂNISM ȘI LA SFÂRȘITUL DOCTRINEI MELE ÎN HRISTOS, FIUL MEU, JERTFĂ UMANĂ ȘI SPIRITUALĂ A SERVIT ÎN PROFUNDĂ SUFERINȚĂ PENTRU RĂSCUMPĂRAREA LUMII DIN PĂCAT ȘI NU DIN COMPASIUNE UMANĂ, PENTRU SCOPURI ȘI ȚELURI SATANICE CARE DISTORSIONEAZĂ CUVÂNTULUI MEU.

DU-TE, FIULE, ȘI STRIGĂ LA TOȚI, ȘI DU-TE ȘI STRIGĂ ÎN SFÂNTUL MEU SCAUN, ASTĂZI CUPRINS DE UN DELIR DE ATOTPUTERNICIE ȘI DE FRUSTRARE MORALĂ, ETICĂ ȘI SPIRITUALĂ PENTRU CĂ S-A SUPUS VOINȚEI LUI ANTIHRIST, CHIAR ÎNAINTE DE APARIȚIA SA OFICIALĂ.

EI AU PREGĂTIT CALEA PENTRU ANTIHRIST ȘI VOR PLĂTI SCUMP PENTRU ASTA.

TRĂDAREA ESTE MARE ȘI ÎMI ARDE INIMA, NU MAI  POT RĂBDA ATÂTA CRUZIME ȘI MANIFESTARE A RĂULUI. VOI FACE RAVAGII ȘI ÎI VOI FACE SĂ FUGĂ DEPARTE DE LOCURILE SACRE PENTRU MINE PE TOȚI CEI CARE S-AU PREDAT JUGULUI SATANEI, IAR EI VOR FI ÎNSOȚIȚI DE ÎNGERII MEI ORIUNDE SE VOR ASCUNDE, PENTRU CĂ NU VA EXISTA NICI UN LOC SIGUR ȘI NICI O FORTĂREAȚĂ PĂMÂNTEASCĂ CARE SĂ ÎI POATĂ PĂZI ȘI PROTEJA. 

VOI SĂPA MUNȚII ȘI VOI FACE SĂ TREMURE PĂMÂNTUL SFÂȘIINDU-L ÎN MĂRUNTAIELE SALE PÂNĂ ÎI VOI GĂSI ȘI ÎI VOI VÂNA UNUL CÂTE UNUL, CA ȘOBOLANII VOR FUGI ȘI SE VOR ARUNCA ÎN FUMUL IADULUI PENTRU A PIERI ÎN VECII VECILOR. Nu-ți întoarce privirea, fiule, procedează cu asprime și blândețe, dar să știi să măsori totul, ca să dai satisfacție mâniei Mele față de cei răi și să dăruiești iubire celor care au nevoie de iubire și mângâiere. DU-TE, FIULE, ȘI CONTINUĂ. SUNT ALĂTURI DE TINE CU TOATĂ CEATA MEA DE ÎNGERI.

SUNTEM LA BĂTĂLIA FINALĂ. ARMAGHEDONUL ARE LOC MAI ÎNTÂI ÎN LUMEA SPIRITUALĂ ȘI ESTE CÂȘTIGAT, IAR APOI SE MUTĂ PE PĂMÂNT, ÎN LUMEA FIZICĂ, LA UN NIVEL EPUIZAT ȘI ACUM A ÎNVINS, PENTRU CĂ COMPETIȚIA DIN CERURI ESTE HOTĂRÂTĂ ȘI NU INTENȚIONEAZĂ SĂ MAI LASE SPAȚIU PE PĂMÂNT, LA NIMIC ȘI LA NIMENI.

Du-te în pace, fiul Meu iubit, în această seară m-am descărcat și am fost mulțumit de tine. Amin.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=6567795443262536&set=a.242597375782406

Un comentariu: