vineri, 24 decembrie 2021

"RUGAȚI-VĂ PENTRU PACE ÎN LUME, RUGAȚI-VĂ MULT" Trevignano Romano, 21 decembrie 2021

Dragi copii, vă mulțumesc că sunteți aici în rugăciune și că ați răspuns la chemarea mea în inimile voastre.

Copiii mei, câte întrebări vă puneți voi înșivă! Trebuie să oferiți, oferiți totul, eu vă voi proteja de cel mai mare rău. Copiii mei, sunteți mulțumiți când vă cer să fiți îngeri de lumină pe pământ, dar tot ceea ce se naște frumos are nevoie de purificare; nu vă puneți prea multe întrebări. Fiul meu Isus v-a dat atâtea haruri și era totul pentru voi.

Sunt cu voi; profitați de aceste momente pentru a reflecta în special asupra umilinței; drumul este încă lung și obositor pentru unii dintre voi; rămâneți aproape unii de alții, fraților, și ajutați-vă reciproc.

Rugați-vă pentru pace în lume, rugați-vă mult.

Acum vă binecuvântez în numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Duh, amin.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=6604317509610329&set=a.242597375782406

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu