vineri, 10 decembrie 2021

MESAJELE DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX - 6,7,8 DECEMBRIE

LUNI, 6 DECEMBRIE 2021 - Unul câte unul 

   "Copiii Mei, veți fi tentați să fiți descurajați în ceea ce urmează să mărturisiți. Amintiți-vă întotdeauna că pământul nu este casa voastră și că și acesta va trece în eternitate.

   Pe măsură ce cei răi preiau controlul Americii și încep să execute planul suprem împotriva poporului Meu, și EU voi executa planul MEU împotriva lor. Îi voi lua unul câte unul, în timp ce stau sus pe Tronurile lor de mândrie, iar distrugerea lor va veni rapid și fără recurs. Sunt atât de siguri pe ei, încât se cred de neatins, dar nu au luat în calcul un Dumnezeu puternic care vede totul și știe totul și aceasta va fi căderea lor.

   Priviți atunci cum le voi răsplăti tot răul înapoi pe capul lor. Priviți cum îi voi elimina, unul câte unul. Priviți, copiii Mei, cum voi răzbuna răul care vi s-a făcut în timp ce sunteți încă pe pământ. Unii dintre cei care lucrează în liniște în spatele scenei împotriva voastră vor fi luați și ei, pe care voi nu i-ați cunoscut.

   Nimic nu se întâmplă pe pământ pe care să nu-l știu și nimic nu se întâmplă copiilor Mei iubiți pe care să nu-l răzbun.

   Nu vă descurajați în tot ceea ce vedeți, pentru că vă întoarceți repede acasă."

https://www.facebook.com/404168139724461/photos/a.404176143056994/2138830036258254/

MARȚI, 7 DECEMBRIE 2021 - Ultima bucățică de timp rămas 

     "Cum o voi găsi pe Mireasa Mea la întoarcerea Mea pe pământ? Oare vă voi găsi pe voi veghind și rugându-vă? Sau vă voi găsi irosind și distrându-vă?

   Copiii Mei, doresc ca voi să petreceți această ultimă bucată de timp rămasă mărturisind altora despre marele Meu sacrificiu pentru ei. Spuneți-le că îi iubesc. Spuneți-le că, dacă se întorc la Mine acum, îi voi salva și nu vor fi lăsați în urmă pentru a suferi ororile care vor veni pe pământ.

   Un timp de mare întuneric de care nu știți vine pe pământ și nu doresc ca vreunul dintre ai Mei să fie martor la el, pentru că va fi plin de rele de tot felul. Mințile voastre nu pot înțelege tot ceea ce va veni, copiii Mei. Așa cum Eu sunt tot ceea ce este bun, dușmanul Meu este tot ceea ce este rău, iar ura lui pentru tot ceea ce am creat este foarte mare.

   Folosiți timpul care v-a mai rămas pentru Împărăția Mea, pentru că răsplata voastră va fi mai presus de tot ceea ce vă puteți imagina, atât în ceruri, cât și în timpul care v-a mai rămas pe pământ."

https://www.facebook.com/404168139724461/photos/a.404176143056994/2139871529487438/

MIERCURI, 8 DECEMBRIE 2021 - În pustietate

”Ieri, 7 decembrie, vorbeam la telefon cu prietena mea Cheryl, când am văzut în duhul meu o mare masă de oameni care se îndreptau spre pustiu, toți în același timp. Nu mi s-a arătat de ce se întâmpla acest lucru sau ce l-a declanșat. Toți cei ale căror chipuri le-am văzut erau femei. Nu sunt sigură de ce nu am văzut sau observat niciun bărbat în acest grup.”

   "Copilul Meu, o mare parte din poporul Meu pleacă într-adevăr în pustiu în acest anotimp, pentru că acestora li se va da o ultimă șansă de a-Mi permite să îi rafinez înainte de venirea Necazului. Odată ce Tribulația a început, rafinarea va fi mult mai dificilă pentru toți cei care M-au refuzat în această perioadă. Avertizați-i. Avertizează-i, copila Mea, pentru ca Eu să-i cruț de ororile care vor veni în acel ultim sezon de rafinare.

   Copiii Mei, voința Mea este să vă rafinez până la aur pur, un vas potrivit pentru a fi folosit de Stăpânul vostru, dar dacă Mă refuzați, în mila Mea voi permite să fiți rafinați prin metode mai dure. Pe toți cei pe care îi iubesc, îi pedepsesc".

 https://www.facebook.com/404168139724461/photos/a.404176143056994/2140454152762509/

Un comentariu: