miercuri, 19 octombrie 2022

3 MESAJE CARBONIA DIN 2016 DESPRE EVENIMENTELE DIN VATICAN

 CÂND AUZIȚI DE UN CUTREMUR ÎN VATICAN, SĂ ȘTIȚI CĂ ÎL ALUNGĂ PE PAPA AL MEU BENEDICT AL XVI-LEA, PENTRU A PUNE ÎN APLICARE LIBER LEGI INECHITABILE!

ACUM OMUL NELEGIUIT ÎȘI VA SCOATE MASCA DE PE FAȚĂ ȘI VEȚI VEDEA CINE ESTE CU ADEVĂRAT

Carbonia, 30 bis noiembrie 2016, ora 22:44-22:56

Iubita Mea mireasă, Dumnezeul tău vine la tine pentru a-ți spune ceva foarte important.

Scrie, o, femeie, scrie-mi dictarea.

Sunt aici cu voi pentru a vă anunța că totul este gata, că intervenția Mea divină este la câteva momente distanță.

CÂND AUZIȚI DE UN CUTREMUR ÎN VATICAN, SĂ ȘTIȚI CĂ ÎL ALUNGĂ PE PAPA AL MEU BENEDICT AL XVI-LEA, PENTRU A PUNE ÎN APLICARE LIBER LEGI INECHITABILE!

DUPĂ ÎNLĂTURAREA LUI BENEDICT AL XVI-LEA VA FI PROCLAMATĂ O DICTATURĂ, O NOUĂ ORDINE MONDIALĂ VA LUA POZIȚIE!

Draga Mea creatură, scrie fără teamă!

Astăzi vă dezvălui durerea Mea pentru situația Bisericii Mele iubite de pe Pământ!

SCOPUL LUI BERGOGLIO, OMUL MASONERIEI, ESTE DE A PREGĂTI TRONUL PENTRU ANTICRISTUL CARE VA VENI, CARE SE VA MANIFESTA ÎN TOATĂ PUTEREA SA, PRETINZÂND CĂ SUNT EU.

Aveți grijă, copiii Mei, căci nu voi fi Eu! Dar el va fi cel care vă va îngenunchea, cel care vă va lua LIBERTATEA și vă va FACE SCLAVI.

V-ați pierdut timpul urmărindu-l pe omul nedrept, care acum își va scoate masca de pe față și veți vedea cine este cu adevărat.

Această descoperire a sa vă va lăsa muți de uimire și pierduți.

Voi v-ați îndoit de Iubirea Mea și ați mers mână în mână cu dușmanul Meu, acum va fi plâns și scrâșnire de dinți pentru voi care ați cunoscut Adevărul și l-ați respins pentru a-l urma pe dușmanul lui Dumnezeu.

Vă va lua prin surprindere și va fi prea târziu pentru voi.

Nu veți mai putea bea din Potirul Meu, pentru că vă voi îndepărta de la Mine, vă voi lua administrarea tuturor bunurilor Mele și vă voi arunca în iad.

SĂ ȘTIȚI ACUM CĂ ACESTE CUVINTE ALE MELE SE VOR ADEVERI ÎN CURÂND ȘI CĂ VOI VENI SĂ MĂ MANIFEST ÎN GLORIE!

ORA ESTE APROAPE! ACEST TIMP AL RĂUTĂȚII A LUAT SFÂRȘIT!

Iată, Eu intervin pentru a pune capăt păcatului și pentru a aduce creatura Mea în Noua Creație, toți vor veni la Mine, pe copiii Mei îi voi lua cu Mine și cu Mine vor fi în minunile Iubirii Mele infinite; se vor bucura de deliciile Mele perfecte de iubire și vor fi fericiți pentru totdeauna. "Cine are urechi de auzit, să audă".

Iată-Mă, copiii Mei preaiubiți, iată, vin.

Iisus!

****************************

CUVÂNTUL MEU ESTE FOLOSIT ÎN DIFERITE SCOPURI! SFÂNTA MEA EVANGHELIE ESTE TRADUSĂ ÎNTR-O LIMBĂ DIFERITĂ! SPUNE ALTFEL DECÂT CEEA CE V-AM SPUS EU. COPIII RĂULUI, A VENIT TIMPUL SĂ VĂ RAPORTAȚI LA ADMINISTRAȚIA VOASTRĂ!!!!!

LUNA este pe punctul de a fi SÂNGERIE, CERUL va deveni roșu ca SÂNGELE, SÂNGELE va curge în râuri!!!!!

Carbonia, 17 noiembrie 2016, ora 17:33-17:45 p.m.

Sunt dezamăgit, copiii Mei Mă trădează, ei slujesc dușmanului Meu.

Copiii Mei, iubiți ai Inimii Mele Sfinte, nu-i permiteți Satanei să vă ia cu el, îngenuncheați în fața Tabernacolului Meu și cereți-Mi iertare pentru jignirile pe care Mi le-ați provocat.

Durerea Mea este infinită, îi pierd pe cei consacrați, cei mai frumoși copii ai Mei Mi-au întors spatele! Aaahh, ce durere pentru Mine! I-am iubit atât de mult și îi iubesc atât de mult!

Nu vă lăsați pradă Satanei, pocăiți-vă repede și veniți să Mă slujiți cu fidelitate și IUBIRE adevărată.

-LUNA este pe punctul de a deveni SÂNGERIE, CERUL va fi roșu ca SÂNGELE, SÂNGELE va curge în râuri!!!!!

- PĂMÂNTUL va fi în cea mai completă DISTRUGERE, pentru că Dumnezeu va interveni cu Dreptatea Sa pentru a doborî un popor vândut acum dușmanului infernal.

Copiii Mei, cât sânge se varsă pe pământ!

Copiii Mei sunt măcelăriți!

Ca niște bestii umane se dezlănțuie în fața fraților voștri!

Îi ucid pentru a da slavă celui rău, celui care îi instigă la rău.

Iubiții Mei copii, cu adevărată durere vă invit astăzi să vă convertiți, să fiți copii ai iubirii și nu ai Satanei, pocăiți-vă repede, o, oamenilor, pentru că a sosit ceasul dreptății Mele, în curând veți fi supuși la o grea încercare.

Unde vă veți ascunde, copiii Mei? Nu veți găsi nici un refugiu în ochii Mei, căci Eu sunt Cel ce sunt. Văd! Știu.

Acum intervin, pentru că ați devenit rușinea Bisericii Mele pământești. Cuvântul Meu este folosit în alte scopuri!

Sfânta Mea Evanghelie este tradusă într-o limbă diferită. Spune altfel decât ceea ce v-am spus Eu.

Legea Mea este pusă deoparte pentru că persecutorii Mei își dau slavă lor, punându-Mă în întuneric!

Copiii Mei nu vor mai auzi Cuvântul Meu Sfânt, ci de al vostru, cuvântul nelegiuirii, pe care îl dictați poporului Meu, un popor neștiutor, imatur față de Mine, care nu Mă cunoaște, pentru că nu M-ați prezentat lor în Adevărul Meu.

Copii răi, a sosit ceasul să Mă prezint administrației voastre: voi da răsplată celor care îmi aduc însutit la ceea ce le-am dat lor și voi alunga din casa Mea pe toți cei care nu mi-au dat cinste și respect!

Vă aștept căiți în aceste ore scurte care v-au mai rămas, convertiți-vă, copiii mei, convertiți-vă.

Lăsați-i pe săraci să vină la Mine, dați-le de la Mine, faceți-le să cunoască Mântuirea, ca nu cumva să vină LUNA NEAGRĂ peste voi.

Cum voi nu Mă cunoașteți pe Mine, nici Eu nu vă voi cunoaște pe voi. Libertatea de a alege vă aparține.

Dumnezeu salvează!

****************************************

TOTUL ESTE IMINENT, DEZORDINEA DIN CADRUL BISERICII PĂMÂNTEȘTI VA ANTICIPA ACEASTĂ INTERVENȚIE DIVINĂ A MEA, PENTRU A DA TUTUROR OAMENILOR ȘANSA DE A SE CONVERTI!!!!!

TRÂMBIȚA ULTIMULUI ÎNGER SUNĂ: VĂ CER BUNĂVOINȚA DE A VĂ ÎNTOARCE SPRE MINE, DE A VĂ PRIVI ÎNĂUNTRU!

Carbonia, 30 noiembrie 2016, ora 16:55 - 17:07

Adevăr, adevăr vă spun: fiți acel popor drept, acel popor credincios poruncilor MELE.

Stați în fața Mea în dragoste și adevăr, ascultați de voința Mea, și veți DEVENI parte din noua lume pe care o deschid copiilor Mei. Iubiților, Tatăl vostru din ceruri este cel care vă iubește și vă conduce pe căile acestei lumi;

LUAȚI AMINTE LA MINE, RĂMÂNEȚI ÎN VOINȚA MEA ȘI RUGAȚI-VĂ MEREU PENTRU ÎNTOARCEREA TIMPURIE A LUI ISUS! CU ACEST CUVÂNT AL MEU, ASTĂZI VIN SĂ ANUNȚ AVERTISMENTUL!!!!

TOTUL ESTE IMINENT, DEZORDINEA DIN CADRUL BISERICII PĂMÂNTEȘTI VA ANTICIPA ACEASTĂ INTERVENȚIE DIVINĂ A MEA, PENTRU A DA TUTUROR OAMENILOR ȘANSA DE A SE CĂI.

Cerul PORUNCEȘTE ATENȚIE, respectați VOINȚA CERULUI!

Cu toată Iubirea Mea vin să vă aduc de la Mine, vreau să vă delectez cu Mine, cu Totul Meu pentru voi!

Nu fiți surzi sau orbi, lumea este la SFÂRȘIT, Cerul este pe cale de a se face CA FOCUL, orele intervenției Mele divine sunt aproape.

Vă poruncesc să vă puneți în ordine, să Îmi deschideți ușile inimilor voastre, să fiți în CARITATE și în IUBIREA adevărată, TIMPUL ALOCAT acestei omeniri s-a TERMINAT!

Justiția divină va intra acum, pentru a pune capăt tuturor relelor.

Cine stă în Mine, în Mine va fi mântuit, iar cine stă împotriva Mea, va fi dezmoștenit de Mine.

COPIII MEI, A SOSIT CEASUL! TOATE SUNT LA LOCUL LOR!

Abominația se va manifesta acum în BISERICĂ, iar de acolo va începe schisma, o schismă nemaiîntâlnită în istoria Bisericii! Sunt îndurerat de comportamentul CONSACRAȚILOR MEI, ei sunt RUȘINEA CASEI MELE! Păcat, copiii mei, păcat! Pentru că vă iubesc atât de mult și am așteptat atât de mult timp pocăința voastră, dar văd că sunteți ca niște rătăciți în mâinile celui care pretinde că este fiul Meu.

NU VEȚI MAI AVEA TIMP dacă ACUM nu Îmi cereți iertare, CĂDEȚI în fața Mea, implorând îndurarea Mea.

Crăciunul este aproape, totul TREBUIE SĂ SE ÎNTÂMPLE, dar vă cer să bunăvoința de a vă întoarce la Mine, să vă uitați în voi și să vedeți eșecul care este în voi.

TRÂMBIȚA ULTIMULUI ÎNGER SUNĂ!!!!!

Intervenția Mea divină o veți vedea în curând cu ochii voștri; nu așteptați acel moment pentru a cere iertare de la Mine, pentru că veți fi puși într-o stare de durere.

A VENIT MARELE NECAZ PENTRU ACEASTĂ OMENIRE NECREDINCIOASĂ!!!!

Acum voi urmări din cerul Meu cum vă veți descurca fără Mine, căci Eu voi fi absent din viețile voastre; veți fi singuri și disperați, dar acest lucru l-ați vrut voi înșivă prin disprețul vostru față de Mine, Dumnezeul vostru.

SUNTEȚI PE CALE SĂ ASISTAȚI LA CEA MAI MARE DISTRUGERE A BISERICII!

Isus Hristos va triumfa cu toți copiii Săi, iar cei care s-au vândut lui Satana vor pieri cu el în iad.

ESTE UN TIMP AL FERICIRII PENTRU COPIII LUI DUMNEZEU! ESTE UN TIMP AL RUȘINII PENTRU COPIII SATANEI!

Cu dragoste adevărată vă binecuvântez și vă îndemn, în acest timp de Advent, să fiți mai uniți între voi și mai sinceri cu Mine.

Dumnezeul iubirii!

https://www.facebook.com/groups/713900592153877/permalink/1974537882756802/?flit

Un comentariu: