duminică, 23 octombrie 2022

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX VINERI, 21 OCTOMBRIE 2022 - Eu veghez asupra voastră

"Atât de mulți dintre copiii Mei cred scopul Meu este să-i distrug în ceea ce va urma, dar nu este adevărat. Copiii Mei, nu știți că, dacă distrugerea ar fi fost scopul Meu, aș fi putut să o fac cu mult timp în urmă? Dușmanul vostru este cel care vă spune această minciună.

Gândurile Mele față de voi au fost întotdeauna bune. Eu vă avertizez despre ceea ce va veni, pentru ca voi să vă pregătiți și să fiți feriți de distrugerea veșnică. Vă avertizez ca să vă scutesc de mizerie și tristețe. Vă avertizez pentru că sunteți copiii Mei.

Vă iubesc cu o iubire veșnică, copiii Mei. Cereți de la Mine ce vreți, Eu sunt un Tată iubitor. Eu vă veghez și vă călăuzesc în zilele voastre. Vă veghez în timp ce dormiți. Vă protejez de atâtea pericole despre care nici măcar nu știți că sunt aproape. Vă trimit binecuvântări în calea voastră. Vă ascult în timp ce vă rugați. Permit ca oportunitățile să vă clădească credința, astfel încât să fiți pregătiți pentru ceea ce va veni.

Vă iubesc. Aștept cu nerăbdare ziua în care vă veți întoarce acasă la Mine."

https://www.facebook.com/photo/?fbid=421906346772397&set=a.403808015248897

Un comentariu: