marți, 11 octombrie 2022

"RUGAȚI-VĂ PENTRU SFINȚII PREOȚI MASACRAȚI DE ATENTATE" - Trevignano Romano, 7 octombrie 2022

 Dragi copii binecuvântați, vă mulțumesc că sunteți aici și că v-ați plecat genunchii în rugăciune.

Copiii mei, eu sunt Regina Rozariului, a cerului și a pământului, și vă cer să intensificați recitarea Rozariului, să vă rugați împreună cu copiii, să vă protejați de răul care pune stăpânire pe lume.

Copiii mei, rugați-vă pentru Coreea, rugați-vă pentru conducătorii care iau decizii greșite, rugați-vă pentru sfinții preoți masacrați de atacuri.

Copiii mei, vă cer să vă consacrați Inimii mele imaculate pentru protecția voastră.

Acum vă binecuvântez în numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Duh, Amin.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=8064653820243350&set=a.242597375782406

Un comentariu: