miercuri, 12 octombrie 2022

"ITALIA VA SUFERI DE FOAME, DAR VOI, COPIII MEI, FIȚI MEREU UNIȚI ÎN NUMELE DOMNULUI..." - Trevignano Romano, 11 octombrie 2022

Copiii mei, vă mulțumesc că ați răspuns la chemarea mea în inimile voastre și că v-ați plecat genunchii în rugăciune.

Copiii mei, cât de mult suferă inima mea pentru omenirea care este în balanță. Copiii mei, voi cei treji, treziți conștiințele fraților voștri și rugați-vă pentru sufletele voastre.

Omenirea a schimbat iubirea cu ura, rugăciunea cu blasfemia, darul pe care Dumnezeu l-a lăsat pentru voi (Euharistia) este acum ceva fără sens.

Copii, acesta este timpul harului și multe minuni se vor întâmpla, rugați-vă ca Dumnezeu să aibă milă.

MARILE PUTERI SE ATACĂ ÎNTRE ELE DIN CAUZA APROPIERII ATÂTOR DEMONI, CARE LE CONDUCE SPRE MARELE RĂZBOI.

Italia va suferi de foame, dar voi, copiii mei, fiți mereu uniți în numele Domnului și încredeți-vă numai în El, pentru că numai în El va fi victoria.

Faceți cenacluri de rugăciune și în familiile voastre, consacrați-vă Inimii mele Imaculate și eu vă voi proteja.

Copiii mei, sunteți atrași de lumini false și de mari invenții, dar când totul se va prăbuși, dezamăgirea va fi enormă, deschideți-vă inimile și rugați-vă.

Acum vă binecuvântez, în numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Duh, amin.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=8072924929416239&set=a.242597375782406

Un comentariu: