marți, 4 octombrie 2022

CINE VĂ VA APĂRA DACĂ NU VĂ VEȚI ÎNTOARCE LA MINE? - Carbonia, 29.09.2022, ora 17:07

 Fiți atenți la Mine, oameni!

NU VĂ PREFACEȚI CĂ NU AUZIȚI!

PERMITEȚI-MI SĂ VĂ AJUT SĂ VĂ RIDICAȚI DIN NOROIUL MORȚII.

Eu sunt Singurul vostru Bine, Eu sunt Dumnezeul vostru Iubire, Creatorul vostru.

NU FIȚI NEGHIOBI; ÎNĂLȚAȚI-VĂ INIMILE SPRE CEL PREAÎNALT.

NU-I PERMITEȚI LUI SATANA SĂ VĂ JOACE PÂNĂ LA MOARTE.

Copiii Mei, acum va intra o mare furtună care va aduce dezastru și durere.

Convertiți-vă repede! Aștept trezirea voastră pentru a vă putea ajuta.

Strigați-Mi dorința voastră de a fi ai Mei și nu vă voi lăsa singuri; vă voi lua în Mine, vă voi ridica din gheața care a intrat în inimile voastre din cauza păcatului.

UN ALT SOARE ESTE PE CALE SĂ RĂSARĂ: ESTE SOARELE DREPTĂȚII!

NU PIERDEȚI TIMPUL, COPIII MEI, TOTUL ESTE LA COLȚ, TUMULTUL RĂZBOIULUI ESTE ACUM PUTERNIC. HOARDA DE DEMONI SE ÎNDREAPTĂ SPRE VEST!

Îmi avertizez poporul de marele pericol care se află acum la porți. Omul încă se agață de lucrurile acestei lumi!

Treziți-vă, copiii Mei, convertiți-vă! ... rugați-vă! Salvați-vă, copiii Mei, purificați-vă! În curând, tot ceea ce vedeți astăzi va fi șters pentru a face loc lucrurilor lui Dumnezeu!

PĂMÂNTUL SE VA CUTREMURA, .... SE VA DESCHIDE!

SOARELE SE AFLĂ ÎN STADIUL DE DECLIN;

LIMBI DE FOC VOR PĂTRUNDE ÎN PĂMÂNT ȘI PÂNTECELE LUI VA EXPLODA.

APA MĂRILOR VA FIERBE!

Copiii Mei, ați înțeles bine spre ce vă îndreptați?

CINE VĂ VA APĂRA DACĂ NU VĂ VEȚI ÎNTOARCE LA MINE?

CINE VA PUTEA SĂ VĂ SALVEZE, COPIII MEI?

CINE?

POATE SATANA?

VEGHEAȚI OAMENI, VEGHEAȚI! CONVERTIȚI-VĂ!

ORA ESTE ÎNTUNECATĂ! DEMONII UMBLĂ PE PAMÂNT CĂUTÂND SĂ VĂ IA SUFLETELE și, dacă nu vi le puneți în siguranță în Mine, Dumnezeul vostru Creator, moartea vi le va lua "în stăpânire".

Iubiți copii, acest avertisment al Meu este pentru că vă iubesc și vreau să vă salvez pe toți, să vă dau viață și nu moarte. Amin!

https://www.facebook.com/photo/?fbid=8032231746818891&set=a.242597375782406

Un comentariu: