duminică, 23 octombrie 2022

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX JOI, 20 OCTOMBRIE 2022 - Fiți pregătiți

"Copiii Mei adevărați văd ce s-a scris. Voi recunoașteți semnele revenirii Mele în curând și așteptați cu bucurie. Mulți dintre cei care pretind că sunt ai Mei, dar nu Mă cunosc, neagă acest fapt, iar acest lucru le va aduce suferință în cele din urmă. Ei doresc lumea și nu pe Mine și vor experimenta ceea ce va urma dacă nu ajung să Mă cunoască.

Copiii Mei prețioși, cât de mult Îmi doresc să vă am pe toți acasă, aici, cu Mine! Tot cerul așteaptă întoarcerea voastră acasă cu mare bucurie și cu multă pregătire. Nu veți mai fi pe pământ mult timp.

Fiți pregătiți de plecare, ca o mireasă care își așteaptă mirele. Unii dintre voi vor pleca într-un fel, alții în alt fel, dar în curând timpul vostru pe pământ se va încheia și veți lăsa în urma voastră toate durerile. Lipiți-vă de Mine mai mult ca niciodată în fiecare zi și veți fi pregătiți."

https://www.facebook.com/photo/?fbid=420983696864662&set=a.403808015248897

Un comentariu: