joi, 20 octombrie 2022

VOR AVEA LOC MULTE CONVERTIRI - Un mesaj de la Domnul dat iubitei Shelley Anna în ziua de 18 octombrie 2022

Isus Hristos, Domnul și Mântuitorul nostru, Elohim spune:

Multe convertiri vor avea loc atunci când inimile se vor confrunta cu prezența Mea, când păcatele sunt dezvăluite și îndurarea Mea este oferită. Căiți-vă, minijudecata Mea va fi în curând asupra voastră.

Războaiele și zvonurile de războaie vor duce la o iarnă nucleară.

Elementele instabile vor emite particule în atmosferă și o ploaie de foc face ca apele să devină amare.

Iubiții Mei, consolați-vă în refugiul Inimii Mele Sfinte, unde veți fi ascunși de calamitățile care se vor abate asupra celor răi și nepocăiți care M-au respins. Eu sunt singura voastră salvare. Eu sunt singurul vostru refugiu sigur. Veniți la Mine acum căci ora a devenit foarte târzie!

Eu vă iubesc, Milostivirea Mea este pentru toți. Așa vorbește Domnul.

Confirmări:

Daniel 9:9

9 Dar la Domnul Dumnezeul nostru este îndurare şi iertare, căci împotriva lui ne-am revoltat. ;

Evrei 4:12

Puterea cuvântului lui Dumnezeu

12 Căci cuvântul lui Dumnezeu este viu, plin de putere şi mai ascuţit decât orice sabie cu două tăişuri; el pătrunde până la despărţitura sufletului şi a duhului, a încheieturilor şi a măduvei şi judecă sentimentele şi gândurile inimii.  

1 Corinteni 2:7-9

7 Însă noi vorbim de înţelepciunea tainică a lui Dumnezeu, care a fost tăinuită, şi pe care Dumnezeu o hotărâse înaintea veacurilor spre gloria noastră, 8 pe care niciunul dintre conducătorii lumii acesteia n-a cunoscut-o, căci dacă ar fi cunoscut-o, nu l-ar fi răstignit pe Domnul gloriei. 9 Însă, după cum este scris:

„Lucruri pe care ochiul nu le-a văzut

şi urechea nu le-a auzit

şi la inima omului nu s-au suit,

pe acestea le-a pregătit Dumnezeu

celor care îl iubesc pe el”.

https://beloved-shelley-anna.webador.com/many-conversions-will-take-place

Un comentariu: