vineri, 21 octombrie 2022

"OMENIREA VA PLÂNGE ȘI VA SCRÂȘNI DIN DINȚI" - Mesajul Maicii Domnului, 18 octombrie 2022, Trevignano Romano

Dragă fiică, îți mulțumesc că m-ai primit în inima ta.

Trebuie să spui lumii să se pregătească spiritual pentru atacurile diavolului; omenirea va plânge și va scrâșni din dinți. Cer reparare pentru toate jignirile aduse Fiului meu iubit.

Vorbesc prin acest suflet iubit, vă arăt semnele prezenței mele și totuși mulți copii sunt surzi la chemarea mea.

Omenirea încă nu înțelege că jignirile, blasfemiile, sacrilegiile săvârșite chiar de copiii mei preferați (preoții) vor fi condamnarea lor veșnică.

Ei trăiesc din lucruri materiale fără să observe toate lucrurile cerului. Copiii mei, fiți smeriți, îngenuncheați mereu în rugăciune, trăiți poruncile și hrăniți-vă cu Trupul și Sângele Mântuitorului.

Acum vă binecuvântez în Numele Tatălui și al Fiului și al Sfântului Duh. Amin.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=8109016105807121&set=a.242597375782406

Un comentariu: