luni, 10 octombrie 2022

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX, SÂMBĂTĂ, 8 OCTOMBRIE 2022

REPOSTAT - 7 iunie 2016 - Eu sunt capabil

"Este atât de dificil pentru copiii Mei să aibă răbdare atunci când lucrez în spatele scenei pentru ei. Dragii Mei, nu știți că Eu fac cea mai bună lucrare a Mea acolo unde nimeni nu vede? Că pregătesc pentru voi o rezolvare încântătoare a situației voastre? Că pot să scot binele din acea situație, așa cum nimeni altcineva nu poate?

Rezistați tentației de a lucra la o problemă pe care Mi-ați încredințat-o Mie, pentru că intervenția voastră oprește ceea ce fac Eu și întârzie răspunsul vostru din partea Mea. Dușmanul îl ispitește adesea poporul Meu să ia înapoi ceea ce Mi-a încredințat, iar rezultatele nu vor fi cele mai bune pentru tine.

Dacă aveți încredere în Mine, abandonați-vă. Eu sunt foarte capabil să vă dau răspunsurile de care aveți nevoie."

https://www.facebook.com/photo/?fbid=412044397758592&set=a.403808015248897

Un comentariu: