sâmbătă, 15 octombrie 2022

AMBUSCADA ASUPRA VATICANULUI ESTE IMINENTĂ! – Carbonia, 12.10.2022

Pentru copiii lui Dumnezeu se apropie noua zi, ei vor sărbători Nunta Mielului.

BANCHETUL ESTE GATA, ACUM PREGĂTIȚI-VĂ, COPII AI LUMINII, PENTRU A PRIMI VIAȚA!

CĂDEREA IMPERIULUI NEAMURILOR A SOSIT.

Îmi voi proclama victoria cu toți copiii Mei și voi deschide noua Mea Împărăție, voi deschide Grădina Mea pentru ai Mei,  vor locui în Mine și se vor bucura de Mine veșnic.

Înainte, o, voi care credeți în Mine, Dumnezeul vostru vă va învia "noi" în Sine: veți avea darurile Iubirii și vă veți bucura de Iubire.

Vulturul nu-și pierde din vedere prada!

AMBUSCADA ASUPRA VATICANULUI ESTE APROAPE, DUȘMANII VOR PROVOCA MARI DISTRUGERI ȘI VOR RIDICA STEAGUL VICTORIEI LOR! VA FI MULTĂ VĂRSAREA DE SÂNGE! STRIGĂTE DE DISPERARE ȘI DE AJUTOR VOR VENI DIN SĂLILE MAEȘTRILOR NOII DOCTRINE .

Iubiți copii, SFÂNTA FECIOARĂ ÎȘI ÎNTIDE MANTIA EI PENTRU A-ȘI PROTEJA FIII: ... APROPIAȚI-VĂ DE EA CU CREDINȚĂ ADEVĂRATĂ ȘI LĂSAȚI-O SĂ VĂ CONDUCĂ; Ea este Co-Răscumpărătoarea lucrării de mântuire! Misiunea ei este cu voi, mica rămășiță credincioasă Fiului ei Isus.

MARIA ȘI-A PREGĂTIT ARMATA DE PE PĂMÂNT PENTRU BĂTĂLIA FINALĂ PENTRU A-L ÎNVINGE PE SATANA.

O, OMULE, tu care l-ai îmbrățișat pe înșelător, SĂ ȘTII că vei suferi război, foamete, boală; ... DISPERAREA VA FI Hrana ta zilnică!

O, popor  nerecunoscător:

- AȚI CĂLCAT ÎN PICIOARE PORUNCILE LUI DUMNEZEU,

- AȚI PREFERAT SĂ URMAȚI LEGILE LUI SATANA,

- L-AȚI RENEGAT PE CEL CARE ESTE SINGURUL ȘI UNICUL DUMNEZEU ADEVĂRAT, MÂNTUITORUL,

- ACUM VEȚI AVEA RĂSPLATA, CEA PE CARE, PRIN VOINȚA VOASTRĂ LIBERĂ, AȚI ALES-O.

Pace vouă, copiii mei, vouă, celor care așteptați să intrați în Noua Împărăție, iată, cu adevărat vă spun: FIȚI PREGĂTIȚI, cu încălțămintea în picioare, cu șoldurile încinse și cu toiagul în mână, ... TOTUL ESTE PREGĂTIT!

Cuvântul Domnului!

https://www.facebook.com/photo/?fbid=8087245984650800&set=a.242597375782406

Un comentariu: