duminică, 2 octombrie 2022

"FIILOR, ÎNVĂȚAȚI-I PE COPIII VOȘTRI SĂ RECITE SFÂNTUL ROZARIU" - Trevignano Romano, 27 septembrie 2022

Dragii mei copii, vă mulțumesc că ați răspuns la chemarea mea în inimile voastre și vă mulțumesc că v-ați plecat genunchii în rugăciune.

Copiii mei, multe sunt lacrimile mele pentru cei care nu înțeleg, nu cred, blasfemiază și nu se convertesc. Eu, ca Mamă, vreau să-i salvez pe toți copiii mei. Isus al meu vă oferă multe haruri, dar de multe ori sunteți atrași mai mult de lucrurile lumii care vă invită la pierzare și nu observați lucrurile frumoase pe care le aveți în fiecare zi; din păcate vă însoțesc mândria și aroganța.

 Fiii mei, învățați-i pe copiii voștri să recite Sfântul Rozariu. Copiii mei, vă cer să ieșiți pe străzile lumii pentru a anunța Evanghelia, spuneți tuturor că Isus se va întoarce în curând și că trebuie să fiți pregătiți.

Acum, vă binecuvântez în numele Preasfintei Treimi, amin.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=8007766082598791&set=a.242597375782406

Un comentariu: