luni, 24 octombrie 2022

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX, SÂMBĂTĂ, 22 OCTOMBRIE 2022

Repostat: Dezamăgiri, 17 februarie 2016

"Nu lăsați dezamăgirea să vă întunece zilele, copiii Mei, căci Eu sunt un Dumnezeu puternic, foarte capabil să transform orice situație într-una benefică pentru voi, și Îmi place să fac acest lucru pentru cei care Mă slujesc.

Chiar dacă ceilalți vi se opun sau refuză să trăiască în dragoste, chiar dacă talentele și abilitățile voastre nu sunt recunoscute, chiar dacă priviți neputincioși comportamentul autodistructiv al cuiva din apropierea voastră și simțiți că nu mai există nicio speranță, nu este totul pierdut.

Îmi face plăcere să aduc speranță în situații fără speranță. Eu sunt Maestrul Reconstrucției. Ceea ce dușmanul a dărâmat și a lăsat în cenușă și moloz nu este o provocare pentru Mine să recreez în maiestate și măreție.

Dați-Mi deznădejdea voastră. Eu vă voi da frumusețe în loc de cenușă."

https://www.facebook.com/photo/?fbid=423312979965067&set=a.403808015248897

Un comentariu: