miercuri, 5 octombrie 2022

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU ISUS CRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX, DUMINICĂ, 2 OCTOMBRIE 2022

REPOSTAT: Rugați-vă mai mult, 23 martie 2017

"Dușmanul a așteptat mult timp momentul care a sosit acum, copiii Mei. Timp de sute de ani, în timpul vostru, el și-a planificat atacurile împotriva poporului Meu pe care acum le lansează.

Unul dintre planurile lui este să atace timpul vostru de rugăciune. El a păstrat distrageri speciale pentru acest timp, pentru ca poporul Meu să fie îndepărtat de la mijlocire și să fie atras de interesele și întâmplările lumești.

Copiii Mei, refuzați să fiți distrași, căci rugăciunile voastre valorează mult mai mult decât știți. Vieți sunt schimbate, distrugeri sunt oprite și răul este ținut la distanță atunci când vă rugați.

Nu permiteți ca dușmanul să vă învingă în momentele voastre de rugăciune, ci rugați-vă tot mai mult, pentru ca Eu să arăt îndurare pe pământ."

https://www.facebook.com/photo/?fbid=407176564912042&set=a.403808015248897

Un comentariu: