marți, 4 octombrie 2022

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX, VINERI, 30 SEPTEMBRIE 2022 – Onorați-Mi numele

"În aceste vremuri de sfârșit, pentru cei care rămân în picioare, Îmi onorează Sfântul Meu Nume și nu Mă neagă, prezența Mea va deveni mai puternică alături de ei. Prezența Mea va fi cu aceștia în mod continuu, dar pentru cei care Mă neagă, prezența Mea îi va părăsi.

Este imperativ ca copiii Mei să își dezvolte credința în acest timp. Mulți dintre copiii Mei nu au avut niciodată nevoie de prea multă credință, deoarece trăiesc o viață plină de sănătate și abundență, dar în timpul care vine, toți copiii Mei vor trebui să Mă cunoască bine și să fie capabili să creadă în Mine pentru orice au nevoie.

Copiii Mei, inamicul caută să vă distrugă, iar guvernele voastre îl vor ajuta în curând. Rămâneți tari pentru Mine în credința voastră și Eu vă voi ajuta în tot ceea ce faceți."

https://www.facebook.com/photo/?fbid=405647415064957&set=a.403808015248897

Un comentariu: