sâmbătă, 8 octombrie 2022

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX MARȚI, 4 OCTOMBRIE 2022 - Marea Mea generozitate

"Atât de mulți dintre copiii Mei trăiesc într-o lume a întunericului o viață liniștită, fiindu-Mi credincioși, fiind exemplele strălucitoare pe care Eu le doresc atât de mult. Mulți dintre aceștia au văzut puține recompense și cu anumite ocazii și-au dorit mai mult, și-au dorit ca viețile lor să reflecte aceeași abundență pe care o simt în inimile lor față de Mine și pe care și-au dorit-o.

Ei au dat zeciuială, au oferit și au dăruit din timpul și resursele lor pentru Împărăția Mea, fără să ceară nimic în schimb.

Copiii Mei, voi știți cine sunteți și Eu spun că ACEASTA este o vreme a Recompenselor copleșitoare pentru copiii Mei credincioși! ACESTA este timpul în care vă voi ridica și vă voi arăta unei lumi necredincioase, în timp ce vă voi binecuvânta cu binecuvântare după binecuvântare și vă voi da multe binecuvântări prea mari pentru ca voi să le puteți cuprinde!  Vă voi binecuvânta cu atât de multe încât veți căuta pe alții cărora să le dați.

Ați muncit mult, iar munca voastră și dăruirea voastră credincioasă vor fi acum răsplătite.

Priviți cum vă uimesc cu marea Mea generozitate".

https://www.facebook.com/photo/?fbid=408891638073868&set=a.403808015248897

Un comentariu: