joi, 20 octombrie 2022

Profetul fals (2), Biserica falsă și mica rămășiță

Trăim în vremurile Apocalipsei. Publicăm un al doilea articol despre falsul profet și falsa Biserică, preluat din capitolul IV al cărții "Ora de triumf a Mariei Co-Răscumpărătoare".

Așa cum am relatat în primul articol, revelațiile Fecioarei Maria încredințate unor mistici și vizionari conturează un portret destul de clar al Falsului Profet: va fi un Papă; va fi recrutat dintre cei consacrați; va profana Euharistia; va diviza Biserica în diferite părți până la destrămarea ei; va lucra pentru a crea o unică religie mondială; va persecuta rebelii; va îndeplini dorințele lui satana; va fi precursorul Anticristului, precum și mâna sa dreaptă.

Prezentăm mai jos și alte profeții semnificative referitoare la falsul profet și la Biserica falsă, care au fost încredințate unor mistici și vizionari în ultima vreme.

Enzo Alocci

Prin intermediul vizionarului toscan Enzo Alocci, în 1972, Isus a trimis o mustrare grăitoare Bisericii Romei, vinovată de a fi ajuns sub conducerea lui satana: Și...Roma! Roma! Câți spini îmi străpung inima...Roma care nu ai auzit la primul cântec al cocoșului te-ai distrus cu păcatele tale. Conducerea voastră, la Roma, este a fiarei care, încetul cu încetul, vă termină pe toți. Ceea ce Eu am creat, voi veți distruge cu păcatele voastre (Isus, 26 februarie 1972).

Pedro Regis

Lui Pedro Regis, în 2005, Fecioara Maria a profețit venirea unui Papă negru: Dragi copii, rugați-vă cu inima și nu vă îndepărtați de adevăr. Va veni o zi în care va fi dispreț în casa lui Dumnezeu și ceea ce este sfânt va fi aruncat afară. Un xino[1] va fi pe tron, nemulțumind pe mulți, dar Dumnezeu este Domnul Adevărului. Ceea ce vă spun acum nu puteți înțelege, dar într-o zi vă va fi dezvăluit și totul vă va fi clar. Oglinda: acesta este misterul. Ca și copii, fiți încrezători. Ca slujitori, fiți credincioși. Dumnezeu are totul sub control (Sfânta Fecioară, 4 aprilie 2005).

În 2008, Sfânta Fecioară a prezis venirea unui fals profet/fals Papă: Dragi copii, oamenii adepți ai falsului profet vor mărșălui cu mare furie în direcția templului sfânt (Sfânta Fecioară, 23 martie 2008);

Cel care poate fi Petru va deveni Iuda. El va deschide porțile dușmanilor și îi va face să sufere pe bărbații și femeile credincioși (Maica Domnului, 29 august 2008);

Va veni o zi în care cel care va schimba pentru totdeauna orientarea Bisericii va fi așezat pe tronul lui Petru (Sfânta Fecioară, 9 decembrie 2008).

Giuseppe Auricchia

Sfânta Fecioară i-a prezis lui Giuseppe Auricchia venirea unui fals profet:

Cel rău suprimă gândirea omului, cel rău se deghizează în înger de lumină, în aceste vremuri din urmă, cel rău se deghizează în fals profet, în fals preot, în fals apostol (Sfânta Fecioară, 31 octombrie 2004);

Eu am venit pentru a reînvia această slabă flacără a Iubirii, înainte ca Falsul Profet să o stingă cu totul (Isus, 6 ianuarie 2011);

Dușmanul este în sânul Bisericii Mele. Lupul se ascunde în staulul oilor și nimeni nu-l vede, pentru că a luat înfățișarea unui miel. Amintiți-vă bine, episcopi, preoți, că adevărații Mei mesageri sunt cei care poartă stigmatele în propriul lor trup (Isus, 28 octombrie 2011).

Și lui Giuseppe Auricchia i s-a profețit venirea unui Papă negru:

Am văzut scaunul Papei, în jurul atâtor cardinali care îi puneau căluș la gură pentru a-l împiedica să strige și pentru a-l reduce la tăcere, în stânga Papa negru care vrea să se așeze în tronul Papei (viziune, 24 decembrie 2002);

Acești dușmani ai lui Dumnezeu se închină Papei negru și proclamă pentru a distruge Biserica, ceea ce va fi adevărata ei schismă. Preoții, episcopii, cardinalii credincioși Bisericii și lui Ioan Paul al II-lea și laicii credincioși vor trebui să se ascundă, pentru a nu cădea în plasa umbrelor infernale (Sfânta Fecioară, 24 decembrie 2002);

În curând îl veți vedea pe Papa negru preluând funcția (Sfânta Fecioară, 27 februarie 2003).

Maria Divinei Milostiviri

Mariei Divinei Milostiviri, Isus și Sfânta Fecioară Maria i-au încredințat, între 2011 și 2013, numeroase revelații referitoare la falsul profet/falsul Papă identificat ca fiind succesorul lui Benedict al XVI-lea:

Rugați-vă, rugați-vă, rugați-vă ca falsul profet să fie identificat pentru ceea ce este el. Fiți atenți la comportamentul său. Atenția față de el va fi la ordinea zilei. Felul în care vor cădea sfinții mei slujitori la picioarele lui. Ascultați cu atenție ceea ce are de spus. Umilința lui va fi falsă. Intențiile sale răuvoitoare și dragostea pe care o va arăta vor fi numai pentru el. El va fi văzut ca fiind inovator și dinamic - o gură de aer proaspăt. Deși plin de inițiativă și energic, puterea lui nu va veni de la Dumnezeu, Tatăl Veșnic. Va veni de la satana. Cel rău. (Isus, 5 martie 2011);

Rugați-vă ca falsul profet să nu ocupe locul Sfântului Părinte pentru a răspândi minciuni (Sfânta Fecioară, 18 ianuarie 2012);

Falsul profet va fi tratat ca un sfânt viu. Oricine i se va opune va fi considerat eretic (Isus, 21 ianuarie 2012);

Pentru cei care cred în Fiul Meu, va fi un timp de chin. Ei vor fi trași în două direcții diferite de către Biserica Catolică. O jumătate va considera, din datorie, că este necesar să-l urmeze pe falsul profet, Papa care îi va succeda lui Papa Benedict al XVI-lea [...]. El, fiara, este îmbrăcat ca un miel, dar nu este de la Tatăl Meu, Dumnezeu cel Preaînalt, și va înșela bietele suflete, inclusiv preoți, episcopi și cardinali. Mulți îl vor urma și vor crede că a fost trimis de Dumnezeu pentru a conduce Biserica Sa pe pământ. [...] Noul Papă fals manevrează deja, chiar înainte de a urca pe Scaunul lui Petru, pentru a cenzura învățăturile Fiului Meu. Apoi mă va învinui pe Mine, Maica Domnului, și va ridiculiza rolul meu de Co-Răscumpărătoare (Sfânta Fecioară, 10 aprilie 2012);

Trebuie să vă avertizez că acum vor ieși la lumină mulți noi profeți autointitulați [...]. Mai întâi de toate, ei îi vor convinge pe credincioși că vorbele lor vin de la Mine. Cuvintele lor vor fi alese cu grijă, iar sensul lor va fi vag și oarecum confuz. Cu toate acestea, mulți nu vor lua în considerare această slăbiciune și vor accepta mesajele lor pentru că ele par a fi în concordanță cu Sfânta Scriptură. În momentul în care un număr mare de suflete au fost seduse, va începe atacul. Ei, fiica Mea, au fost trimiși pentru a-i pregăti pe copiii lui Dumnezeu să îl accepte pe următorul Papă, care va veni după iubitul Meu Vicar, Papa Benedict. Acest Papă poate fi ales de către membrii Bisericii Catolice, dar el va fi Falsul Profet. Alegătorii săi sunt lupi în haine de oaie și sunt membri ai grupului masonic malefic și secret condus de satana. Acesta este modul în care satana va încerca să distrugă Biserica Mea. Din nefericire, el, un astfel de fals profet, va atrage un mare număr de adepți. Cei care i se opun vor fi persecutați (Isus, 12 aprilie 2012);

Falsul profet s-a pregătit bine și timpul lui se apropie. În colaborare cu anticristul, el va îngenunchea lumea. Nu lui Dumnezeu îi vor aduce omagiu, ci fiarei (Sfânta Fecioară, 13 februarie 2013);

Falsul profet va ocupa acum Scaunul Romei, iar Cuvântul Meu, așa cum s-a întâmplat în timpul vieții Mele pe pământ, va fi considerat erezie (Isus, 17 februarie 2013);

El a fost trimis să dezmembreze Biserica Mea și să o reducă la ruine. Iubita mea fiică, satana este furios împotriva Bisericii Mele de pe pământ și infestarea lui continuă să se răspândească în interiorul zidurilor sale. Impostorul viclean, care a așteptat răbdător în culise, își va declara în curând domnia asupra bieților Mei slujitori sacri neștiutori. Durerea pe care le-o va provoca este prea greu de suportat pentru Mine, și totuși domnia lui va culmina cu purificarea finală a răului din inima Bisericii Mele. Și-a manipulat cu grijă poziția și, în curând, comportamentul său pompos va fi văzut în mijlocul splendidei sale curți. La început, mândria, aroganța și obsesia de sine vor fi ascunse cu grijă de lume. Lumea exterioară va răsufla ușurată când sunetul trâmbițelor va anunța mandatul său ca și cap al Bisericii Mele. Falsul profet, cel care se dă drept cap al Bisericii Mele, este gata să îmbrace hainele care nu au fost făcute pentru el. El va profana Preasfânta Mea Euharistie și va împărți Biserica mea în două și apoi din nou în două. El se va strădui să-i îndepărteze pe credincioșii care îl urmează pe iubitul meu Vicar Sfânt, Papa Benedict al XVI-lea, numit de Mine. El îi va dezrădăcina pe toți cei care sunt credincioși Învățăturilor Mele și îi va arunca la lupi. Acțiunile sale nu vor fi vizibile imediat, dar semnele vor fi vizibile în curând, pe măsură ce va căuta sprijinul liderilor politici influenți și al celor aflați în poziții de prestigiu. Când urâciunea se va instala, schimbările vor fi bruște. Imediat după aceea va veni din partea sa, anunțul de a crea o Biserică Catolică unită, care să conecteze toate credințele și celelalte religii (Isus, 8 martie 2013);

Dumnezeu Tatăl: bătălia se dă acum între Ierarhia Mea și stăpânirea fiarei. Încoronarea falsului profet va fi celebrată de grupuri masonice din toate locurile, care vor planifica faza finală a persecuției tuturor copiilor Mei (Dumnezeu Tatăl, 12 martie 2013);

Tronul său a fost furat. Dar nu și Puterea Sa. Iubita mea fiică iubită, am fost condamnat la moarte pentru a doua oară. Insulta deciziei Romei, la care ați asistat astăzi, M-a despărțit în două. Iubitul meu Papă Benedict al XVI-lea a fost persecutat și a fugit, așa cum a fost prezis. Nu Eu am numit această persoană care pretinde că vine în Numele Meu. El, Papa Benedict, îi va conduce pe adepții Mei la Adevăr (Isus, 13 martie 2013).

Trevignano Romano (aparițiile Gisellei)

Pentru Gisella, Sfânta Fecioară i-a prezis în 2016 că cel rău este pe cale să preia controlul asupra Bisericii:

Cel rău este pe cale să ocupe tronul în interiorul Bisericii în locul Fiului meu și în curând Euharistia va dispărea (Maica Domnului, 8 octombrie 2016).

Note [1] Cuvântul "xino", care ar fi mai bine să se scrie "xyno", trebuie citit în oglindă și devine "onix", în latină onice, piatră neagră (tocmai "papa negru" este apelativul dat generalului iezuiților): un Papă iezuit, așadar, se va așeza pe Scaunul lui Petru.

https://www.ferdinandocarignaniditolve.it/453033762

Un comentariu: