joi, 27 octombrie 2022

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX, LUNI, 24 OCTOMBRIE 2022 - Eu sunt Dumnezeu

"Copiii Mei, totul este pe cale să se schimbe în lumea voastră. Aceste schimbări vor veni pe neașteptate și fără niciun avertisment. Într-o zi, viața se va desfășura așa cum este acum, iar în următoarea, va urma haosul. Va izbucni războiul și nimic nu va mai fi la fel.

Nu puteți ști acum ce va aduce acest anotimp la ușa voastră. Doresc să nu permiteți ca frica să intre în inimile voastre. A vă teme înseamnă să credeți cuvintele dușmanului mai presus de ale Mele. Eu sunt Dumnezeu peste orice situație și sunt Dumnezeu peste situațiile voastre. Nu vă temeți, copiii Mei.

Voi sunteți ai Mei și Eu merg cu voi în acest anotimp la fiecare pas."

https://www.facebook.com/photo/?fbid=424662839830081&set=a.403808015248897

Un comentariu: