vineri, 28 octombrie 2022

"...NU VĂ PUTEȚI IMAGINA CÂT DE CRUD POATE FI DIAVOLUL -Trevignano Romano, 25 octombrie 2022

Dragi copii, vă mulțumesc că sunteți aici în rugăciune și că v-ați plecat genunchii.

Copiii mei, uitați-vă în jurul vostru la această lume bolnavă. Mulți cred că acest timp este sfârșitul, dar va veni mult mai rău; nu vă imaginați cât de crud poate fi diavolul.

Mulți dintre voi spuneți că Îl cunoașteți pe Fiul meu Isus cu gura, dar nu și cu inima. Fiica mea, aleasă și iubită de Dumnezeu, vei primi în curând de la Fiul meu mantia gloriei și sabia dreptății, pentru ca totul să fie spre slava lui Dumnezeu. Isus este cu tine.

Copiii mei, fiți mereu pregătiți pentru lupta spirituală care va fi grea, dar îngerii mei vor lupta pentru voi.

Copii, vă binecuvântez și pacea fie cu voi, amin.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=8142252989150099&set=a.242597375782406

Un comentariu: