luni, 17 octombrie 2022

SAN DAMIANO - APA MIRACULOASĂ

 
ISTORIA LOCULUI APEI MIRACULOASE -cea mai sfântă apă de pe pământ- 

În data de 29 septembrie 1961 în timpul sărbătorii sfântului Arhanghel Mihail, în San Damiano, un sat mic din nordul Italiei, în provincia Piacenza, o umilă mamă de familie, muribundă, Rosa Quattirini, este brusc vindecată în casa ei de o Tânără străină din Cer, venise să ceară 500 lire pentru achiziționarea a 3 candele pentru biserica Santa Maria de lle Grazie din San Giovanni Rotondo. După vindecare, cele 2 femei se roagă împreună la intențiile lui Padre Pio, iar Tânăra necunoscută îi spune: „Tu trebuie să te duci la Padre Pio.”

În mai 1962, Tânăra femeie se prezintă Rosei ca „Madre de la Consolatione et de gli affilitti” – Mama Mângâierii și a suferinzilor. Între timp Ea sosește la San Giovanni Rotondo, și îi spune: „După liturghie Eu te voi conduce la Padre Pio care îți va da să îndeplinești o misiune.” Padre Pio o însărcinează să ajute bolnavii, mai ales cei spirituali, o încurajează și-i promite ajutorul său; după 2 ani, îi spune că și-a îndeplinit misiunea și că un mare eveniment o așteaptă acasă.

În 16 octombrie 1964 Fecioara îi apare Rosei pentru prima oară în grădină, deasupra părului, și îi dă de atunci PRIMUL MESAJ pe care ea trebuie să-l transmită întregii lumi. Din acea zi și până la moartea sa, care a venit în 5 septembrie 1981, Sfânta Fecioară apare mamei Rosa continuu și îi dă numeroase mesaje adresate tuturora. Pelerinii din lumea întreagă continuă să vină la San Damiano ca să se roage în Prezența Madonnei Miracolose de le Rose – Fecioara Miraculoasă a Trandafirilor, care a promis că va veni în acest loc „VIVA E VERA” – vie și adevărată, până la sfârșitul lumii.

PRIMUL MESAJ 16 OCTOMBRIE 1964
„Fetița Mea, vin de departe. Anunță lumea că Isus nu mai poate purta Crucea. Eu voiesc ca toți să vă mântuiți, buni și răi. Sunt Mama Dragostei, sunt Mama tuturor: toți sunteți copiii Mei, de aceea voiesc ca toți să se mântuiască, de aceea am venit, ca să conduc lumea la rugăciune pentru că pedepsele sunt aproape. Mă voi întoarce vineri și îți voi da mesaje pe care trebuie să le faci cunoscute lumii.”

„Perturbarea este foarte periculoasă în lume! Demonul se dezlănțuie în toate părțile lumii ca să-i răpească pe copiii Mei, dar voi, rămâneți sub Mantia Mea, odihniți-vă în Inima Mea și chemați-Mă des.” mesaj din 18 iulie 1969

„Mama voastră Cerească vă iubește pe toți și voiește să fie mult iubită prin recitarea sfântului rozariu, care este arma cea mai puternică pentru a vă salva.” mesaj din 3 iunie 1967

„Penitență și rugăciune! Penitență și rugăciune, pentru că pedepsele încep puternic, puternic în toată lumea!” mesaj din 30 iulie 1965

„Rugați-vă, rugați-vă, copilașilor! Rugați-vă! Voi veni cu o mare lumină și voi triumfa peste toată lumea. Iar după aceea va veni Fiul Meu, Isus, cu noua Sa Împărăție care va aducea pacea, dragostea, liniștea și bucuria în inimi.” mesaj din 13 mai 1967

„Acest loc va fi de mare bucurie și de mare mângâiere pentru toți. În acest loc voi dărui multe binecuvântări, mult ajutor și multă mângâiere la toți cei care vor veni la Mine, pentru că Eu sunt Mama tuturora, Regina Cerului și Mama Universului.” mesaj din 31 martie 1967

TOATĂ LUMEA VA VENI!

„Toată lumea va veni aici, la Picioarele Mele: toate națiunile vor veni și se vor prosterna în rugăciune.” mesaj din 25 martie 1968

„Sunt aici, lângă voi, vă aștept minut cu minut, oră cu oră.” 16 iulie 1967

„Eu sunt între voi ca să vă umplu de binecuvântare. SUNT VIE ȘI ADEVĂRATĂ AȘA CA VOI! Sunt Regina Cerului și vin ca să vă salvez.” mesaj din 31 mai 1970

„Fiii Mei, când simțiți inspirația Mamei Cerești că vă cheamă, lăsați totul și veniți la Picioarele Mele! Eu vă aștept și voiesc să vă dau binecuvântări. Ascultați inspirațiile, fiii Mei, ascultați-Mă!” mesaj din 17 februarie 1967

„Veniți să luați multă apă, copilașilor; aceasta vă va salva, aceasta vă va da sănătate în trup și în suflet și vă va face puternici, vă va întări în credință ca să luptați și să învingeți.” 2 iunie 1967

„O, copiii Mei, această apă aduce lumină, dragoste, pace, sănătate în casele voastre, în familiile voastre. Aceasta va fi forța voastră, puterea voastră împotriva tuturor puterilor demonice care vor veni se să abată peste voi și peste lumea întreagă.” mesaj Sf Arh Mihail, 29 mai 1967 

Apariția Fecioarei Miraculoase a Trandafirilor
San Damiano (oraș din Italia, provincia Piacenzo unde a apărut Fecioara)

ȘERVEȚELELE BINECUVÂNTATE

„Veți da mici șervețele la multe suflete bolnave: vor usca lacrimile lor. Aceste șervețele vor primi de la Mine un mare dar. Cei care își vor șterge lacrimile cu acestea, vor avea Lumina Cerului, vor înțelege că Isus îi cheamă, vor înțelege că trebuie să se pregătească să facă penitență și să ceară iertare ca să ajungă în Cer fericiți și mulțumiți. Este un mare dar pe care vi-l fac, copiii Mei, un mare dar pe care Tatăl Veșnic Mi l-a făcut ca să-i salvez pe copiii Mei. Spuneți la toți, că toți pot să vină aici, ca toți să poată veni și să Mă iubească și să primească binecuvântarea în această viață ca să ajungă în Cer.” mesaj din 11 octombrie 1968

„Copiii Mei, șervețelele! Este un mare dar pe care vi l-am făcut, atât de mare dar, atât de mare!” mesaj din 10 decembrie 1968

Mama Rosa explică: „Șervețelele trebuie să fie mereu purtate la voi. Dacă sunteți zbuciumați, vă aflați într-o mare încercare, dacă sunteți cu lacrimi și-n confuzie, atunci acoperiți-vă chipul cu acest șervețel și însemnați-vă cu Semnul Crucii. De asemenea, în cazuri de calamități naturale – cicloane, plăgi - , dacă puneți peste chipul vostru șervețelul, veți avea lumina Credinței. Și pentru o convertire a păcătoșilor...: când vor pune șervețelul peste ochi, aceștia fiind bolnavi sau nu, vor avea lumina Credinței.” decembrie 1968

Șervețelele pot fi spălate, dar nu călcate și nici tăiate.

APA MIRACULOASĂ 

„Este o APĂ MIRACULOASĂ.” mesaj din 16 iulie 1967

„Fecioara Maria a Trandafirilor asigură că apa din acest loc este miraculoasă. Continuați să săpați. Veniți să beți Apa Binecuvântării cât mai repede din această fântână. Spălați-vă! Purificați-vă! Beți și aveți încredere în această apă. Mulți se vor vindeca de răul fizic. Mulți vor deveni sfinți. Duceți această apă la bolnavii grav, în spitale, la muribunzi. Duceți-vă oriunde vedeți suflete care gem. Fiți puternici! Nu vă temeți, Eu sunt cu voi! (...) Iată, este ora în care această fântână va da o lumină și o confirmare. Veniți să atingeți și să duceți această apă în casele voastre: veți obține binecuvântări infinite.” mesaj din 18 noiembrie 1966 

„Copilașii Mei, beți această apă: aceasta vă va purifica sufletul și trupul. Beți, nu vă obosiți, beți cât mai des! Veniți la această fântână: Eu voi vindeca multe și multe suflete și le voi da lor lumină, credință în inimi.” mesaj 23 decembrie 1966

„Această apă este un mare izvor de binecuvântări pentru suflete. Această apă va da vindecare în suflet și-n trup.Toate obsesiile se vor vindeca, aici, în Prezența Mamei Cerești și numeroși preoți.” Mama Rosa, 6 ianuarie 1967

„Luați apă din fântână și spălați-vă cu această apă părțile bolnave. Aveți credință și, dacă binecuvântarea este pentru binele sufletului, o veți primi.” mesaj din 12 mai 1967

„Când familia vine ca să ia această apă, înainte ca să o pună în recipient, trebuie să recite 10 Bucură-Te, Maria și de 3 ori jaculatoria: „Fecioară Miraculoasă a Trandafirilor, eliberează-ne de orice rău din suflet și din trup.”

Datorită acestei jaculatorii, izvorăște multă apă; cu această apă toți putem să fim vindecați și salvați. mesaj Sf Arh Mihail, în Numele Tatălui Veșnic, 26 mai 1967

„O, copiii Mei, această apă aduce lumină, dragoste, pace, sănătate în casele voastre, în familiile voastre. Aceasta va fi forța voastră, puterea voastră împotriva tuturor puterilor demonice care vor veni se să abată peste voi și peste lumea întreagă.” mesaj Sf Arh Mihail, 29 mai 1967

„Veniți să luați multă apă, copilașilor; aceasta vă va salva, aceasta vă va da sănătate în trup și în suflet și vă va face puternici, vă va întări în credință ca să luptați și să învingeți.” mesaj 2 iunie 1967

Mama Cerească a spus să luați cu o găleată această apă din fântână, ca să distribuiți celor prezenți, pentru a spăla părțile bolnave din trup și ca să beți. „Faceți totul cu o credință puternică. Beți multă apă; aceasta vă va reda sănătatea în suflet și în trup, vă va purifica și vă va elibera de obsesii. Beți multă apă. Spălați părțile bolnave ale trupului, recitând 3 Bucură-Te, Maria, și Crezul și Eu vă voi binecuvânta dacă o veți face cu credință, Eu vă voi da orice binecuvântare și pace.” mesaj din 13 octombrie 1967

Un comentariu: