duminică, 16 octombrie 2022

Mesaj din Ceruri dat iubitei Shelley Anna în ziua de 13 octombrie 2022

Isus Hristos, Domnul și Mântuitorul nostru, Elohim spune:

În timp ce voința Mea este anunțată și proclamată, o surzenie a cuprins omenirea deoarece inimile lor sunt pline de mândrie. Semnele Mele sunt ignorate pentru că necredința pune stăpânire pe omenire, cauzând o mare cădere. A început abandonul Meu, deoarece adevărata Mea prezență în Euharistie este negată.

Chem inimile la pocăință pentru ca ele să se pregătească pentru minijudecata Mea.

Iubiții Mei, îndrăzniți să vă angajați viețile la o convertire constantă. Predați-Mi inimile voastre, consacrându-le Inimii Mele Sfinte. Continuați să vă pregătiți proviziile, ajutându-i pe cei care au nevoie, pentru că ora este târzie și evenimentele cataclismice sunt asupra voastră.

Nu vă temeți. Încredeți-vă în Mine, nu vă lăsați inimile să se tulbure. Refugiul vostru să fie în Inima Mea Sfântă. Eu vă iubesc și doresc ca nimeni să nu piară, ci să aibă viața veșnică cu Mine în Paradis. Așa vorbește Domnul.

Confirmări:

 Psalmul 8:3-5

3 Din gura copiilor şi a pruncilor ţi-ai pregătit laudă împotriva vrăjmaşilor tăi,

ca să nimiceşti pe duşman şi pe răzbunător.

4 Când privesc cerurile tale, lucrările mâinilor tale,

luna şi stelele pe care le-ai stabilit,

5 [mă întreb]:

„Ce este omul, că te gândeşti la el,

sau fiul omului, că-l iei în seamă?”.

Faptele Apostolilor 2:38

Petru le-a zis: „Convertiţi-vă şi fiecare dintre voi să se boteze în numele lui Isus Cristos spre iertarea păcatelor voastre şi veţi primi darul Duhului Sfânt!

https://beloved-shelley-anna.webador.com/a-great-falling-away-has-begun

Un comentariu: