sâmbătă, 8 octombrie 2022

AȚI AJUNS ACUM LA ÎNTÂLNIREA CU DUMNEZEUL VOSTRU AL IUBIRII - Carbonia, 01bis.10.2022, locuțiune pe deal

Preasfânta Maria: În numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Duh, vă binecuvântez!

Iată-mă cu voi, copiii mei! EU SUNT PREASFÂNTA FECIOARĂ. ÎMI DESCHID MANTIA ȘI VĂ ÎNVĂLUI PE TOȚI ÎN MINE; VĂ PROTEJEZ DE CAPCANELE SATANEI!

Iubiții mei copii, Inima mea se bucură să vă vadă pe toți adunați aici în rugăciunea Sfântului Rozariu, uniți cu mine, Mama lui Isus și Mama voastră; așa cum odinioară, când eram cu primii mei apostoli, astăzi sunt cu voi în acest loc sfânt!

Binecuvântați copii, FIȚI IUBIRE, FIȚI LUMINĂ PENTRU OAMENI, FIȚI SAREA PĂMÂNTULUI!

DORIȚI-VĂ SĂ FIȚI MOȘTENITORII UNEI NOI ÎMPĂRĂȚII ÎNTR-O FERICIRE IMENSĂ.

Dumnezeu a pregătit pentru voi un loc sfânt: un loc unde veți fi cu toții în fericire eternă, alături de El pentru totdeauna. El va merge cu voi, se va juca cu voi, va dansa cu voi, copiii mei. El vă va zâmbi!

Ca Tată, Mamă, Frate și Prieten, El va fi cu voi.

Veți fi cu toții frumoși, copiii mei, veți fi puri și strălucitori; ochii voștri vor radia de aceeași lumină ca a lui Dumnezeu, pentru că Dumnezeu va intra în voi, voi veți intra în Dumnezeu și veți fi Una în Dumnezeu: În CURÂND VEȚI FI UMPLUȚI DE SFÂNTUL DUH!

Isus lucrează la fiecare dintre copiii Săi; în curând îi va aduna într-un singur loc, de unde vor pleca apoi pentru misiunea finală,... Ultima misiune de salvare!

IISUS: Eu, Isus, sunt aici, în acest loc, cu Preasfânta Mea Mamă, cu ea vă binecuvântez.

IUBIȚII MEI, VĂ ÎNDEMN SĂ FIȚI TOT MAI UMILI, MAI SIMPLI ȘI MAI PURI!

FIȚI PURI, COPIII MEI!

DEZBRĂCAȚI-VĂ DE AROGANȚĂ ȘI ORGOLIU, DEZBRĂCAȚI-VĂ!

FIȚI AI LUI ISUS, NU AI SATANEI care încearcă în toate felurile să vă pună pecetea sa.

NE AFLĂM ÎN ULTIMELE ORE DE LUPTĂ PE ACEST PĂMÂNT; ÎN CURÂND, COPIII LUI DUMNEZEU VOR FI ÎN PREZENȚA LUI DUMNEZEU ȘI DUMNEZEU ÎI VA BINECUVÂNTA ÎN SINE.

Omul va cunoaște Fața lui Dumnezeu, toate popoarele Îl vor recunoaște și își vor bate pieptul.

MULȚI VOR CREDE DIN NOU ȘI SE VOR ÎNTOARCE LA EL, ÎN TIMP CE ALȚII SE VOR PIERDE. Ei vor continua să se îndoiască de Dumnezeu. În ciuda viziunii Lui în ochii lor, ei vor continua să-L blesteme și să-L îndepărteze din viața lor. Vor prefera frumusețile acestei lumi, ... bogățiile oferite de Satana, dușmanul Meu și al sufletelor voastre.

Iubiții Mei copii: ÎNAINTAȚI CU SFÂNTUL ROZARIU ÎN MÂINI: RIDICAȚI-L LA CER!

ARĂTAȚI-I LUI DUMNEZEU CĂ AVEȚI ÎN MÂINILE VOASTRE ARMA PE CARE EL ÎNSUȘI V-A ACORDAT-O ÎMPOTRIVA BESTIEI INFERNALE.

VICTORIOȘI, ÎMPREUNĂ CU MARIA, ÎI VEȚI ZDROBI CAPUL!

Ai fost un popor credincios, MICĂ RĂMĂȘIȚĂ, cu iubire și sacrificiu v-ați continuat misiunea stând alături de Isus și Maria: ei sunt mereu în mijlocul vostru și lucrează cu voi pentru a pune capăt răului.

Încă puțin, încă puțin, copiii Mei, încă puțin: ACUM AȚI VENIT SĂ ÎL ÎNTÂMPINAȚI pe DUMNEZEUL vostru iubitor.

Curaj, cerul vă binecuvântează!

Copiii Mei, în curând veți intra în Noua Împărăție, ... pentru fericirea veșnică!

https://www.facebook.com/photo/?fbid=8042789299096469&set=a.242597375782406

Un comentariu: