marți, 4 octombrie 2022

L-am rugat pe Domnul

L-am rugat pe Domnul cu puterea-i divină
Să scoată adevărul și dreptatea la lumină.
Domnul nu a întârziat nicio clipă,
Am primit răspuns în următoarea secundă.
 
Te iubesc, Doamne, și Îți mulțumesc frumos,
Că totul din beznă la lumină ai scos
Din familie, casă și alte întâmplări,
Dovezile sunt peste așteptări.
 
Deci, mi-a spus așa de multe,
Că aproape nu le mai țin minte.
Surprize, dovezi și alte lucrări,
Doamne, cât de mari ai puteri!
 
M-ai copleșit atât de tare
Că abia mă mai țin pe picioare.
Tot ce a fost ascuns și din vină,
Ai scos din întuneric totul la lumină.
 
E un semn destul de mare,
Dar lumea ce va face oare
Când vor veni pe rând fiecare
Înaintea Feței Tale?
 
Eu am văzut totul ca un film,
De asta ce scriu, și lumii spun:
Ce ați ascuns, scoateți totul la iveală,
Se poate cu spovadă generală.
 
Peste pământ și lume Semnul vine,
Că nu e timp să se mai amâne,
De nu azi, poate fi mâine
Sau în următoarele zile.
 
Grăbește-te, lume, de nu te-ai hotărât,
Domnul ne spune că nu mai e timp.
Mai ai o salvare, o mare șansă
Să scapi de iad și de pedeapsă.
 
Dacă ai ascuns ceva în viață,
La Semn Domnul îți arată în față.
Ce scriu nu-i că vreau eu,
Totul este de la Dumnezeu.
 
Ai primit un har și o misiune,
Tu, cea care nu asculți, lume.
A trecut timpul, s-a dus,
Și ai să stai în fața lui Isus,
 
Ca să-i răzpunzi la întrebări,
Având multe avertizări,
Prin evenimente, mesaje, semne,
Și prin profețiile din această vreme.
 

Luni, 3.10.2022, ora 13:27, Anton Ciobanu

2 comentarii: