joi, 13 octombrie 2022

Vine ora și momentul

Ați fost la mama la mormânt,
A mea nu-i nici în pământ.
De când eram mititel,
Domnul a luat-o la El.
 
Că scriu acum despre cer,
În curând mă urc în el.
Luând-o în cer pe mama,
Grea a fost viața și soarta.
 
Singurătatea poate-i frumoasă,
Dar să n-ai mamă, nici casă...
Vine ploaia, bate vântul,
Și atunci te-ntreabă gândul:
 
Ce alegi, ce vrei să faci,
Că n-ai cu ce să te îmbraci?
De era mama, aveam căldură
Din al ei trup și inimă.
 
M-au bătut vânturi și ploi,
Am dormit și prin zăvoi.
Cânta cucul, bătea vântul
Ce îmi ținea de urâtul.
 
Atunci când venea furtuna,
Copacul îmi era dos și umbra.
Pe multe cărări străine
Am umblat prin astă lume.
 
M-am mai odihnit câte un pic
Pe ici, colo, când și când.
Multe am avut de învățat,
Pe acolo unde am stat.
 
M-a purtat Domnul prin lume,
Să văd și rele, și bune,
Multă lume să cunosc,
Să aleg ce-i de folos.
 
Când Domnul are un plan,
Cu El ajungi la final,
Nu te lasă,nu te uită,
Este alături, te ajută.
 
Vezi, tu, lume ce citești?
Parcă ar fi din povești.
Să vă spun că vine Domnul
Ca Ioan Botezătorul,
 
Asta nu mai e poveste,
De la Domnul este veste,
S-a umplut răbdarea, timpul,
Și ne spune că-i sfârșitul.
 
Mulți visează la trecut,
Nu va mai fi ce-ați trăit;
De-a mai fost de una, alta,
S-a dus soarele și ceața.
 
Vine bezna și pedeapsa
Pentru cei care nu-s gata
Cu trupul și sufletul,
Să se întâlnească cu Domnul.
 
Lume, nu prea iei în seamă
De cum Domnul te îndeamnă.
Zici că ce a fost ai văzut,
Și că vei vedea și de acum.
 
Dumnezeu e Suveran,
 Însă nu stă pe divan,
E Stăpân și Atotputernic,
A fost și rămâne veșnic.
 
Întoarce-te înapoi un pic
Să vezi unde ai ajuns:
Ai zidit casa pe piatră
Pentru următoarea viață?
 
Vine ora și momentul,
Pentru toți va bate gongul,
Și te va întreba în față:
Ai trecut pe la spovadă?
 
Domnul în a Lui maiestate,
Ți le cunoaște pe toate,
Îți mai dă ultima șansă
Ca să treci în noua viață.
 
Să-i spui ferm și hotărât:
Iartă-mă că am greșit!
N-ai mult timp să te gândești
Când să câștigi tot sau pierzi.
 
Trăiți ca frați, iubiți-vă ca frați!
Credeți și nu vă temeți!
 

Miercuri, 12.10.2022, ora 19:09, Anton Ciobanu

Un comentariu: