luni, 3 octombrie 2022

LUMEA VA FI ZGUDUITĂ DE DEZASTRE! - Carbonia, 24.09.2022

 Strig către tine, popor nerecunoscător: "Ce rău ți-am făcut?"

Ard de iubire pentru voi, poporul Meu, aștept trezirea voastră!

ESTE URGENT SĂ VĂ CONVERTIȚI ACUM, ... ÎNAINTE SĂ CADĂ LUNA NEAGRĂ!

Focul din ceruri este pe cale să lovească pământul! ... Vin cutremurele, valurile tsunami, erupțiile vulcanice și uraganele; LUMEA VA FI DISTRUSĂ DE DEZASTRE!

Această Omenire va cădea în genunchi dacă nu se va refugia în Mine, SINGURUL SALVATOR! UNICUL ȘI ADEVĂRATUL DUMNEZEU! CEL CARE POATE FACE TOATE LUCRURILE!

Acest anotimp va fi unul foarte fierbinte, copiii Mei, veți primi huiduielile celor care v-au înșelat! Din nou, ... din nou și din nou ați căzut în capcana lor.

Copiii Mei și NU MAI SUNEȚI "ai Mei" PRIN ALEGEREA VOASTRĂ LIBERĂ, să știți că Cerul își strigă dreptatea! În curând vă veți confrunta cu o furtună teribilă, ... niciun om nu o va putea opri, ci doar Dumnezeu!

VĂ ÎNDEMN SĂ VĂ ÎNTOARCEȚI LA MINE, O, OAMENI!

ÎNTOARCEȚI-VĂ LA CEL CARE V-A CREAT!

PUNEȚI-VĂ SUFLETELE ÎN SIGURANȚĂ ÎN CEL CARE POATE FACE TOATE LUCRURILE: EL ESTE CEL CARE DEȚINE TOATĂ PUTEREA.

Pământul se cutremură, nașterea este aproape, nu vă lăsați găsiți fără Scutul Meu ca să nu fiți îngropați în dărâmături.

Aceasta va fi o iarnă foarte foarte rece! Satana și-a desfășurat deja torționarii. Totul vă va fi refuzat!

Calvarul vostru este iminent: pregătiți-vă să îl înfruntați.

Eu, ca Dumnezeu Creator, încă vă chem la Mine pentru ajutor, ascultați apelurile Mele, nu Îmi întoarceți spatele ca să nu plângeți lacrimi de sânge.

Lumea este sub asediu, șarpele blestemat o devorează. Această omenire va avea mult de suferit din cauza prostiei sale.

V-AȚI PIERDUT CREDINȚA,

AȚI ASCULTAT ȘOAPTELE ȘARPELUI BLESTEMAT,

V-AȚI ALĂTURAT LUI ÎN LOCUL MEU, DUMNEZEUL IUBIRII;

CE PIERDERE PENTRU VOI, OAMENILOR! CE PIERDERE!

Nu așteptați să vă confruntați cu Moartea pentru că nu veți avea armele necesare pentru a lupta cu ea. De aceea vă chem înapoi la Mine.

CONVERTIȚI-VĂ REPEDE!

NU MAI AȘTEPTAȚI.

TOTUL SE APROPIE ACUM DE SFÂRȘIT.

Dumnezeu Tatăl, Atotputernicul Yahwe

https://www.facebook.com/photo/?fbid=8017033308338735&set=a.242597375782406

Un comentariu: