miercuri, 6 iulie 2022

Acesta va fi un timp de persecuție, 29 iunie 2022, Shelley Anna

Isus Hristos, Domnul și Mântuitorul nostru, Elohim, spune:

Iubiții Mei, primiți Ploaia Binecuvântărilor Mele pe care vi le ofer în această zi.

Iubiților, oglindiți imaginea Mea în această zi, proiectând reflecția Mea de iubire și milă asupra umanității care piere în întuneric.

ÎN TIMPUL UNEI MARI PERIOADE DE ANIMOZITATE, haosul va lovi inimile multora. Aceasta va fi o perioadă de persecuție. Tulburările civile vor fi înăbuşite de o lege marțială la nivel mondial. Ţinuturile vor fi conformate de comunism sub aparența grijii de bunăstare a omenirii. Un semn de conveniență (marcă) va fi apoi implementat asupra celor care au fost modificați prin inoculare.

RĂZBOIUL MONDIAL A FOST DECLARAT

Ordinea și dominația vor urma pe măsură ce se va instaura împărăţia lui Anticrist.

Iubiții Mei, mai este puțin timp, treziți-vă din somnul vostru. Nu v-am avertizat Eu de aceste lucruri? [ 1 ]. { Matei 24 }.

Este foarte urgent să vă întoarceți la pocăința zilnică și la comuniunea cu Mine prin rugăciune. Eu nu v-am abandonat, vă iubesc și doresc ca nimeni să nu piară. Iubirea Mea necondiționată pentru voi este nesfârșită. Veniți sub Izvorul Meu de îndurare care este revărsat pentru toți. Așa vorbește Domnul.

Un mesaj de la Maica noastră Sfântă

Mama noastră binecuvântată, împodobită în strălucitoare spune:

Iubiții mei copii, acum, în această clipă, pregătiți-vă inimile pentru Fiul meu care vă cheamă la sfințenie. Pocăiți-vă și îndepărtați-vă de perversiunile murdare ale acestei lumi care trece în întuneric.

Copiii mei, oglindiți imaginea Fiului meu, proiectând reflecția dragostei și milei Sale asupra acestei generații depravate.

Copiii mei, vă invit la rugăciune. Rugați-vă pentru țara voastră. Rugați-vă unii pentru alții. Rugați-vă pentru convertirea păcătoșilor. Rugați-vă pentru sufletele care sunt în primejdie. Rugăciunile voastre să fie neîncetate.

Rugați-vă Rozariul meu de Lumină care îi orbește pe dușmanii voștri și alungă întunericul care vă înconjoară.

Copiii mei ,ora este târzie. Fiul Meu va veni în curând ca Judecătorul cel Drept. Veniți sub mantia mea, refugiindu-vă în Inima Sfântă a Fiului meu.

Copiii mei, amintiți-vă mereu de promisiunile mele, iar rugăciunile voastre să fie neîncetate.

Așa vorbește, Mama voastră iubitoare.

Un mesaj de la Sfântul Arhanghel Mihail

În timp ce penele aripilor mă umbresc, îl aud pe Sfântul Arhanghel Mihail spunând:

Iubiți ai Domnului și Mântuitorului nostru, primiți Binecuvântările Domnului care plouă din Ceruri în această zi.

Întoarceți-vă la Sfintele Inimi ale Domnului nostru și ale Maicii noastre Sfinte. Primiți harurile urgente și mila care se revarsă pentru această generație pentru a vă ajuta în vremurile primejdioase în care intrați acum.

Poporul lui Dumnezeu, este foarte urgent să vă pregătiți inimile. O conformitate a ordinii va domina în curând țările voastre, pe măsură ce se instaurează împărăția lui Antihrist.

Apariții primejdioase în ceruri vor fi văzute de toți pe măsură ce firmamentul începe să se retragă.

Erupțiile solare se intensifică provocând pene de curent în diverse locuri. Inimile oamenilor vor leșina de frică uitându-se la aceste lucruri.

Poporul lui Dumnezeu, nu vă temeți! Domnul și Mântuitorul nostru Isus Hristos nu v-a dat un duh de frică, victoria Lui triumfătoare este aproape!

Iubiți ai Domnului și Mântuitorului nostru, răscumpărarea voastră este asigurată.

Continuați să oglindiți Dragostea și Mila Domnului și Mântuitorului nostru asupra acestei generații depravate.

Poporul lui Dumnezeu, vegheați și rugați-vă, fără să vă abandonați niciodată postul.

Rugăciunile voastre să fie neîncetate. Rugați-vă unii pentru alții. Rugați-vă pentru țara voastră.

Rugați-vă pentru sufletele aflate în pericol care nu cunosc Dragostea lui Dumnezeu.

Rugați-vă pentru convertirea păcătoșilor.

Rugați-vă, iubiților, pentru că acel ceas necunoscut este aproape.

Recunoașteți îngerii voștri păzitori care vă vor conduce spre siguranță în aceste vremuri periculoase.

FOAMETEA CONTINUĂ ÎN TIMP CE AL TREILEA CĂLĂREȚ AL APOCALIPSEI FACE RAVAGII PE PĂMÂNTURI.

Continuați să vă pregătiți proviziile pentru voi și cei dragi și pentru cei aflați în nevoie. Încredeți-vă în Domnul și Mântuitorul nostru care este furnizorul vostru. Păstrați cu voi mereu obiecte binecuvântate ale credinței care împiedică activitatea răului care se opune şi vine împotriva voastră.

Nu abandonați Rozariul de Lumină al Maicii Domnului care îi orbește pe dușmanii voștri și ține întunericul la distanță. Eu sunt gata cu mulțimi de îngeri să vă apăr de răutatea și capcanele diavolului ale cărui zile sunt puține la număr. Așa vorbește Apărătorul vostru vigilent.

https://afterthewarning.com/messages-from-heaven/shelley-anna/2022/july/01/this-will-be-a-time-of-persecution

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu