miercuri, 13 iulie 2022

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX, DUMINICĂ, 10 IULIE 2022

REPOSTAT: Vremuri grave și primejdioase, 11 decembrie 2018

"Copiii Mei, timpul în care intrați este foarte serios și foarte periculos. Vor fi pericole din toate părțile și vor fi puțini cei în care să vă puteți încrede. Tot confortul vostru lumesc va dispărea curând și veți tânji să îl aveți înapoi.  Mulți își vor pierde mințile în ceea ce urmează - unii din cauza durerii, iar alții pentru că nu pot accepta ceea ce se întâmplă. Mulți se vor sinucide. Mulți vor lua viețile altora. Mulți dintre cei care sunt în cele lumești acum vor fi pur și simplu incapabili să se descurce în lumea voastră mult schimbată.

Doresc ca voi să umblați în dragoste și să dați mărturie despre Mine celor din jurul vostru. Unora din jurul vostru le-a mai rămas puțin timp și nu M-au ales pe Mine și căile Mele. Unii nu au auzit niciodată Evanghelia și M-ar alege pe Mine dacă cineva le-ar explica. Bisericile Mele au încetat să mai predice adevăratul Meu Cuvânt, iar oile Mele nu sunt hrănite cum trebuie. Foarte puțini dintre păstorii Mei aderă la Cuvântul Meu chiar și în propriile lor vieți.  Cei care nu o fac, se vor confrunta în curând cu Judecata Mea.

Nu puteți face nimic pentru a opri ceea ce va veni și prea puțin puteți face pentru a vă pregăti, în afară de a vă apropia de Mine. Eu sunt mângâierea voastră, Eu sunt providenţa voastră. Eu vă voi călăuzi atunci și vă voi adăposti. Fără Mine nu există nicio speranță."

https://www.facebook.com/404168139724461/photos/a.404176143056994/2305882552886334/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu