miercuri, 20 iulie 2022

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX, DUMINICĂ, 17 IULIE 2022

 Repostat: Iluminaţi, 24 octombrie 2018

   "Sunt unii în lumea voastră care vorbesc despre faptul că sunt iluminați, dar ei nu învață decât întunericul. Eu sunt Lumina Lumii. Numai cei care Mă cunosc pe Mine pot fi cu adevărat iluminați. Lumina Mea vă umple din interior spre exterior.  Fiți atenți să nu fiți înșelați, copiii Mei, pentru că sunt multe lucruri care par a fi lumină în lumea voastră și care conțin doar întuneric. Păstrați-vă puritatea umblării voastre. Căutați doar Lumina Mea pentru a vă lumina calea, altfel veți fi induși în eroare.

   Sunt mulți care pretind că vorbesc în Numele Meu, dar care nu spun cuvintele Mele. Ei nu vorbesc în numele Meu, dar mulți care nu Mă cunosc cu adevărat îi cred. Voi sunteți chemați să Mă cunoașteți. Oile Mele aud Vocea Mea și o altă voce pe care nu o vor urma.

   V-am avertizat că mulți vor veni în Numele Meu care nu sunt Eu, dar voi trebuie să discerneți, copiii Mei. Dacă Mă cunoașteți, veți cunoaște Vocea Mea. Aveți grijă să nu fiți înșelați în acest timp. Nu locuiți în întuneric. Eu v-am spus cum să biruiți.

   V-am spus cum să Mă cunoașteți."

https://www.facebook.com/404168139724461/photos/a.404176143056994/2311476448993611/ 

Un comentariu: