marți, 12 iulie 2022

"COPIII MEI, AVEȚI CURAJUL DE A ALEGE ACUM..." Trevignano Romano, 9 iulie 2022

Cenacolul de la Francavilla Fontana Br 

Dragii mei copii, vă mulțumesc că ați răspuns la chemarea mea în inima voastră.

Copiii mei, aveți curajul de a alege acum, pentru că viața voastră va depinde de asta, cu cât vă apropiați de lumină, cu atât veți fi mai luminați, cu cât vă apropiați de rău, cu atât mai ușor vă va înghiți diavolul.

Copiii mei, alegeți-L pe Dumnezeu pentru totdeauna, vă rog, copiii mei, continuați să faceți cenacole de rugăciune, deschideți-vă inimile și casele și vă voi binecuvânta și voi fi mereu cu voi pentru a vă ghida.

Acum vă binecuvântez în numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Duh, amin.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=7635794226462647&set=a.242597375782406

Un comentariu: