miercuri, 27 iulie 2022

Mesaj din Ceruri date iubitei Shelley Anna în ziua de 21 iulie 2022

Isus Hristos, Domnul și Mântuitorul nostru, Elohim spune:

Iubiții Mei, primiți binecuvântările Mele pe care vi le ofer în această zi, binecuvântări urgente pentru această generație.

Devotații Mei dragi, călărețul morții călărește încă o dată dezlănțuind boli asupra omenirii. Soarele de la amiază va fi întunecat de coloane de fum. Elementele pământului se vor ciocni, iar pământul de sub picioarele voastre va tremura și se va crăpa. O eclipsă pe firmament va șterge orice lumină, intrând în fiecare loc unde locuiește răul.

Îndurarea Mea se revărsă până când va veni timpul, când voi veni ca judecător drept. Râuri de har curg din Inima Imaculată a Mamei Mele. Veniți și adăpostiți-vă în refugiul Sfintelor Inimi, a Mamei Mele și a Mea, unde vă voi proteja de necazurile din aceste zile.

Pocăiți-vă de toate fărădelegile care vă condamnă sufletul în robia Satanei și veniți sub Izvorul purificator al milostivirii Mele. Mila Mea este pentru toți. Așa vorbește Domnul.

https://beloved-shelley-anna.webador.com/newly-discovered-pathogens-with-origins-of-evil-will-plague-humanity

Un comentariu: