marți, 5 iulie 2022

CARBONIA, 29BIS IUNIE 2022 - (ORA 16:35) A DOUA LOCUȚIUNE - CE DEZASTRU, COPIII MEI, CE DEZASTRU!

SE VA ÎNTÂMPLA, COPIII MEI!

"ITALIA!" ROMA VA FI ASEDIATĂ DE DUȘMANI, VATICANUL VA FI LUAT, CUCERIT DE DUȘMANI, ... DIN CAUZA TRĂDĂRII FIILOR MEI!

Copiii mei, acum veți fi mulțumiți de tot ceea ce vor vedea ochii voștri. Satana simte acum că este victorios, succesul strălucește în mâinile sale, a reușit în planul său malefic. V-a ținut în sânul lui, v-a hrănit din otrava lui, v-a transformat sângele în otravă!

Nu mai aveți sânge, copiii mei, sunteți plini de otrava dușmanului infernal, îi posedați duhoarea! Aţi fost destinaţi să muriţi, ... din cauza slăbiciunii voastre, a mândriei voastre, a neascultării voastre față de Dumnezeu.

Ce măcel, copiii mei, ce măcel! Ochii mei vor vedea atât de mult sânge, și atât de mulți îl vor vedea, toți cei prezenți în acel loc, iar apoi, din nou, prin intermediul mass-mediei, întreaga lume va relata marea catastrofă care se va întâmpla la Roma.

În ciuda apelurilor mele, în ciuda faptului că Dumnezeu v-a chemat la convertire, ați rămas cu încăpățânare în această poziție: ... de partea Satanei și nu a lui Dumnezeu! Nu ați vrut să vă pocăiți, acum veți suferi iadul pe care voi înșivă l-ați creat.

Copiii mei, copiii mei! ... ce durere în Mine! ... ce durere în inima Fiului Meu Isus, ... prin ce durere trece Cerul pentru viziunea care se va manifesta în ochii acestei lumi.

Întregul Univers plânge pentru această situație, pentru această omenire perversă care nu a vrut să se pocăiască, care a continuat pas cu pas să meargă pe urmele Satanei, fără să se întoarcă la Dumnezeul său Creator.

Săracul Pământ! ... vă veți cutremura în fiecare parte a voastră: ... vulcanii se vor deschide, mările se vor ridica, Pământul se va sfâșia în mii de părți și din măruntaiele lui va ieși foc, în multe locuri, orașele vor fi scufundate, scufundate de mări și înghițite în parte de pământ.

Ce dezastru, copiii mei, ce dezastru! ... aţi vrut asta, de ce? De ce, copiii mei? De ce nu ați crezut în apelurile lui Dumnezeu, în chemarea continuă a Cerului, în convertirea voastră, în întoarcerea voastră la puritate, la poruncile lui Dumnezeu, pentru a fi copii ai Dumnezeului Celui Viu și nu ai Satanei? Ați creat această situație cu propriile mâini, v-ați legat cu lanțuri de dușmanul infernal.

Sunt tăcută în fața voastră, fața mea este un râu de lacrimi, ... din Inima lui Isus curge sânge: El și-a iubit atât de mult copiii încât și-a dat propria viață pentru a-i salva, dar mulți L-au respins și încă Îl resping, ... și încă persistă în a-L elimina din viață, din această viață pământească, din Biserică, din orice situație din lume.

Dumnezeu nu trebuie să mai existe! Numele lui Iisus este șters în toate părțile lumii, în locul lui Lucifer este ridicat, Lucifer: iată, Lucifer, momentul tău este acum, dar nu va fi un moment măreț și va fi scurt pentru că vei fi azvârlit împreună cu toți adepții tăi în măruntaiele Pământului.

Când crezi că ai victoria în mână, iată că Raiul ți se va manifesta, Dumnezeu îți va pune piciorul pe cap, te va zdrobi și te va arunca de unde ai ieșit, ... din iadul tău.

Copiii mei, copiii mei binecuvântați, rugați-vă cu dăruire acest sfânt Rozariu. Rugați-vă pentru triumful Inimii mele Imaculate, fie acum, fie în curând!

A venit timpul, totul trebuie să se întâmple, totul! De aceea nu vă întoarceți, nu slăbiți, copiii mei, în fața situațiilor care vă vor ieși în cale, ci cereți putere din Cer, hrănită de Dumnezeu, pentru a avea puterea lui Dumnezeu în această luptă.

Voi fi alături de voi, voi fi Mama și Gardianul vostru, voi fi o Războinică, o Războinică feroce pentru salvarea copiilor ei, ... voi lupta împotriva dușmanului infernal pentru a readuce lumea la pace și bucurie.

Înainte! Fiul meu vă așteaptă pe toți, vă iubește la infinit, își deschide brațele pentru a vă lua pe toți în Sine.

Vă binecuvântez în numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Duh. Amin.

Nu vă coborâți privirea, copiii mei, fiți vigilenți, momentul este acum!

Fiecare moment poate fi cel potrivit.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=7592069760835094&set=a.242597375782406

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu